2018. február 23., péntek

Teszt | BPS nyomdapárna és farsangi nyomdalemez

Sziasztok!

A mai bejegyzésben két terméket szeretnék nektek bemutatni, mindkettőt a BPS webáruháztól kaptam tesztelésre.




Ezt a nyomdapárnát már régóta be szerettem volna szerezni. Picit meglepődtem a méretén, képeken nem tűnt ilyen nagynak, de igazából ez pozitív csalódás volt. Még nem megy mindig tökéletesen vele a nyomdázás, de szerintem erre is igaz, ami az összes többi nyomdapárnára is: hozzá kell szokni.

Kaptam a párnához egy lehúzót is. No, ez az, amit nem igen fogok majd használni. Számomra túl hajlékony, nem tudom szépen lehúzni vele a felesleges lakkot, így maradok a 10db-os BPSes lehúzónál.





Nagy terveim voltak a lemezzel, és időben meg is érkezett ahhoz, hogy farsangi manikűrt készítsek, végül mégsem jutott időm az alkotásra, így csak egy gyors manikűr készült.






Born Pretty Store weboldalán még számos, nyomdalemez és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a BPS nyomdalemezeit?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből