2013. június 17., hétfő

Díj | Liebster Award - újratöltve

Idén ismét az a megtiszteltetés ért Illus♥ jóvoltából, hogy megkaptam a Liebster Award díjat! Ezúton is köszönöm szépen! (:




A szabályok:
1, Tedd ki a képet!
2, Írj 11 dolgot magadról!
3, 11 kérdés megválaszolása!
4, 11 kérdés feltevése!
5. Továbbadni 11 bloggernek.

Az elsőt teljesítettem, ide a posztba kitettem, illetve a blogom alján is kint van, a többi díjammal együtt. (:

11 dolog magamról:
1. Nincs elég akaraterőm.
2. Makacsság.
3. Könnyen befolyásolható vagyok.
4. Utálom a folytonos kudarcokat, mégsem teszek ellenük semmit.
5. Nem küzdök az álmaimért.
6. Nincs testvérem, s ez gyakran nagyon kiborít, pláne ha testvérpár látok. Régebb nagyon sokat sírtam is emiatt. De könnyebb mióta ismét szerepjátaszom, ott majdnem mindegyik karakteremnek van testvére. Kicsit olyan, mintha az enyémek lennének.^^
7. Viszont van egy fogadott Nővérem, aki egyben a legjobb barátnőm is.♥
8. Mindig is vállaltam, hogy szerepjáték függő vagyok.^^
9. Sok függővel ellentétben én tudom, mi okozza a függőségem.
10. 7 éve vagyok hörcsög tulajdonos, jelenleg épp  gézengúznak.^^
11. Szeretnék egyszer büszke lenni magamra, úgy istenigazából., és szeretném, ha a szüleim, nagyszüleim, egykori tanáraim is azok lehetnének.
+1: Mert ezt nem hagyhatom ki. xD A "nagyszüleim" is fogadott nagyszülők, szüleim szülei sajnos már évek óta elhunytak, sőt, az egyik pótmamám is. De Tati és Pannika valóban olyanok, mint a nagyszülők. Főleg mióta felköltöztem Kolozsvárra, mindig hívnak, érdeklődnek, hogy hogy vagyok, mikor jövök haza. :)♥

Válasz a 11 kérdésre:
Mi vitt rá, hogy elkezd a blogolást?-Az első blogom teljesen személyes jellegű volt, inkább mondanám naplónak, és azt a célt szolgálta, hogy túl tudjak lépni egy igen fájdalmas életszakaszon.
Mi volt a legjobb dolog az életedben?-2011-es karácsonyom, illetve z az egy év, amit Kolozsváron tölthettem.
Sok szépségápolási holmival rendelkezel?-Nem.
Van valami nagy álmod, amit el akarsz érni?-Már azt hiszem nincs.
Van háziállatod?-Igen, hörcsög.^^
Szeretsz kirándulni?-Nem igazán.
Milyen számodra az álomesküvő?-Fehér ruha, szerető vőlegény, a helyi plébánia, a régi papunkkal, a nagy rokonsággal és barátokkal, nyáron, élő zenével.
Van kedvenc idézeted?-"Próbálj meg úgy élni, hogy ne vegyenek észre ott, ahol vagy, de hiányozz onnan, ahonnan eljöttél."
Melyik az az étel/ital amiből bárhol bármilyen mennyiséget el tudsz fogyasztani?-Milánói makaróni, apukám teája.
Gyűjtöttél valamit gyerekkorodban?-Igen, szalvétát és bélyeget, no meg vonatjegyet, telefonkártyát.
Ha már gyerekkor, mi volt a kedvenc meséd?-Mindegyik Mátyás királyos.^^

A díjat én nem adnám tovább, amúgy is 11 embernek kell, így hamar végig fogja utazni ismét a blogvilágot, így újabb 11 kérdést sem teszek fel.

Köszönöm még egyszer Illus, hogy rám gondoltál! (:

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből