2016. február 2., kedd

ManiCute | Rózsa

Sziasztok!

Pár órás késéssel hozom a manikűrt. Csak késő este jött az ihlet, hogy mit is szeretnék, aztán lakkozás közben is jöttek ilyen-olyan apróbb dolgok, szóval beletelt pár órába az alap- és fedőlakk felvitele közötti idő.

A képek se olyan jók, mint szokott lenni. Nem volt kedvem minden lámpát és fehér hátteret előhalászni. Nézzétek el ezt nekem, én pedig cserébe mutatom a manikűrt!


Régebb nagyon nem szerettem ilyen hatalmas és nagyon díszített manikűröket. Az utóbbi hónapokban nagyon nagy kedvet kaptam hozzájuk, s mivel csütörtökön jött is egy BPS csomag körömdíszekkel, ma fel is használtam őket! :)

Használt eszközök: BPS lehúzható alaplakk, Golden Rose Holiday 58, Rapsodi 304, Rimmel Mary Mary Quite Contrary, Rimmel Black Charries, Butterfly 149, Rapsodi 350, franken fehér és zöldpelyhes lakk + BPS arany szegecsek, BPS pasztell szegecsek, BPS színes félgyöngyök, BPS különböző méretű, irizáló, fehér félgyöngyök, ezüst strassz, fekete kaviárgyöngy

A jobb kezemen kivételesen jobban tetszik a végeredmény. :3 Sokkal jobban sikerült elhelyezni a köveket. Legalábbis szerintem. :D



Nézzétek meg a többiek alkotását is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből