2013. június 8., szombat

52WNC2013 | Week 23 - Summer

Eredetileg a Coral Reef lakkra gondoltam, hisz annál nyáriasabb szín enm igazán létezik. ^^ De aztán elkészítettem az AVON Sweet Sherbet lakkjának a tesztjét, s hogy ne menjen krba a manikűr, végül azt dobtam kicsit fel. :)

Ani csodálatos nyomdázott manikűrjéből indultam ki. Én is bepróbálkoztam a nyomdázással, de ugyanúgy jártam, ahogy az elmúlt pár próbálkozással is: kudarc. A lakk vagy rá se megy a nyomdázóra, vagy a nyomdázóról nem akar rámenni a körmömre. Pedig gyorsan dolgozok!
Szóval végül jött a B terv és vékony ecsettel rajzoltam egy virágocskát. Nem tökéletes, de az enyém.^^






Sajnos csak most vettem észre, hogy a használt lakkokról nem készült kép, úgyhogy most csak felsorolom őket:

Használt lakkok:
Essence Make It Golden!

Nekem végül is tetszett a végeredmény.^^

Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből