2013. június 13., csütörtök

Teszt | Leydi 788

Gyönyörűséges ez a piros! :) Élénk piros szín, apró rózsaszín csillámokkal. Sajnos lefényképezni nem lehetett olyan könnyen, ezért sok képpel jöttem. Azért ha figyelmesek vagytok, a képeken is fellelhetők a csillámok. :)

Amúgy csak azt tudom mondani róla, amit eddig is erről a márkáról, könnyen lehet az ecsettel dolgozni, alaplakk használata javallott hozzá (én ezeknél a képeknél nem használtam). Már két rétegben is nagyon szépen fed. A körömvégek elég hamar megkopnak egy picit, de aztán le is áll, és akár négy-öt napig is hordható (sőt, ln már hordtam egy héten keresztül is).









Ugye milyen csodás szín? *.*
S ezek után még merjem azt állítani, hogy nem vagyok oda a piros színért. Gondolom, már senki nem hinné el nekem. ^^

Bella

Ui: Négy nap múlva ilyen volt a körmöm:


4 megjegyzés:

  1. Szep nagyon:) mennyiért adnak egy ilyen szépséget?:)

    www.laurenkoromlakkgyujtemenye.blogspot.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt nem tudom, hogy Magyarországon kapható-e, de nálunk, Romániában 2-3 lej körül mozog az ára, ami elég olcsónak számít.^^
      Utána néztem, ha jól számoltam ki, 130-200 Ft között van az áruk.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből