2013. június 13., csütörtök

Teszt | Leydi 788

Gyönyörűséges ez a piros! :) Élénk piros szín, apró rózsaszín csillámokkal. Sajnos lefényképezni nem lehetett olyan könnyen, ezért sok képpel jöttem. Azért ha figyelmesek vagytok, a képeken is fellelhetők a csillámok. :)

Amúgy csak azt tudom mondani róla, amit eddig is erről a márkáról, könnyen lehet az ecsettel dolgozni, alaplakk használata javallott hozzá (én ezeknél a képeknél nem használtam). Már két rétegben is nagyon szépen fed. A körömvégek elég hamar megkopnak egy picit, de aztán le is áll, és akár négy-öt napig is hordható (sőt, ln már hordtam egy héten keresztül is).









Ugye milyen csodás szín? *.*
S ezek után még merjem azt állítani, hogy nem vagyok oda a piros színért. Gondolom, már senki nem hinné el nekem. ^^

Bella

Ui: Négy nap múlva ilyen volt a körmöm:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből