2013. június 17., hétfő

NOTD & Music Monday 13 | "Kék ég és tenger"

Bevallom őszintén, nem ismertem ezt a számot, ha nem csak most keresek rá, hanem még a manikűr elkészítése előtt, szerintem egy másik mintát készítek.

Egy régi manikűrrel próbálkoztam újra, más színekkel. Akkor sem, most sem sikerült jól. Engem valahogy nem szeretnek a border manikűrök. xD Szóval le is mostam, amint lefényképeztem. Inspirációul, csak úgy mint a tavalyi próbálkozásnál, ez a manikűr szolgál. Jelentem, utoljára.^^







Használt lakkok:

És a dalocska Szécsi Pál előadásában:
http://www.youtube.com/watch?v=MVMfQh8iPAM - Sajnos nem tudom miért, de a Blogger nem engedte beszúrni ide ezt a videot. :S

Bella

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből