2013. június 10., hétfő

Személyes | Keep calm and...

Négy, ami jellemez:
 1. Szerepjáték. AZ elmúlt hat és fél évben ilyen vagy olyan módon mindig is része volt az életemnek. Próbálkoztam én már azzal, hogy abbahagyjam, "ha olyan sok barátomnak sikerült, akkor tuti nekem is" logikával. Tévedtem. Egyszerűen annyira a részemmé vált, hogy felhagyni vele nem tudok. Persze, mindig is vannak és lesznek aktívabb és kevésbé vagy egyáltalán nem aktív korszakaim, most azt hiszem, épp most vagyok egy kevésbé aktív korszak elein... de nem vagyok benne biztos, hogy ez egy nem aktív korszak lesz, lehet csak pár nap szünetre van szükségem. :) A lényeg az, amit már évek óta mondogatok: A szerepjáték olyan, mint a drog, ha egyszer függővé válasz, sosem tudsz leszokni róla.



 2. Blogolás. Azt hiszem, ehhez nem kell túl sok kommentárt fűznöm. Itt is akadnak inaktív vagy kevésbé aktív hónapjaim (lásd 2013 eleje), de aztán, mint a Főnix, én is mindig újjá születek a poraimból.^^ Sokan megkérdik, miért csinálom, mi értelme van? Hát hogy a kakiba ne csinálnám, mikor minden nap annyian jösztök, olvastok és egy rakat szebbnél szebb megjegyzést hagytok nálam? Melyik bloggerina szíve nem olvad el, ha olyan megjegyzéseket, visszajelzéseket kap, hogy "imádom a blogodat", "miattad kezdtem lakkozni" és hasonlók?  Szóval szeretlek Titeket, nélkületek a Bee creative with IsaBella blog sem lenne olyan, amilyen. ♥


 3. Körömfestés. Amióta csak az eszemet tudom, imádok körömlakkozni! :) Elsőben már arra gyűjtöttem az aprómat, hogy körömlakkot vehessek. Persze akkor még csak olyan jöhetett szóba, ami alig látszik.^^ Általánosban meg egyáltalán nem szabadott festeni. Aztán a gimi... na ott már kiélhettem magam. :) Ennek ellenére úgy igazán csak a gimi utolsó évében, végzősként lettem a körömlakkok szerelmese. Azóta is szüntelenül és megállíthatatlanul nő a gyűjteményem.^^ Rossz kedved van? Fesd ki a körmöd a kedvenc lakkoddal! 


4. Olvasás. Akkor szerettem meg, mikor harmadikos elemista koromban a Két Lottit kellett kiolvasnom. Hát azt a könyvet lehetetlen volt letenni! Emlékszem, Édesanyám szegény mennyit szidott, hogy hagyjam már abba és nappal olvassak, késő van, már le kell feküdni aludni. xD Aztán pár évig nem igazán olvastam. Illetve olvasni olvastam, de csak évi két-három könyvet. Majd eljött 2005 ősze, én meg teljes mértékben rákattantan a Harry Potter könyvekre! rendesen faltam őket! :) Másfél évre rá ráakadtam a Martion Szerepjáték oldalára, akkor még Mágustanodaként működött, órákra jártam, házit írtam, majd tanár lettem, már én tartottam az órákat, én javítottam a házikat. xD AZ oldal ezt a funkcióját az évek során elvesztette, de még mindig jó ott kiszellőztetni a fejem, elszakadni kicsit a valóságtól. :)
No de térjünk vissza a könyvekre. Olvasás szeretete azóta is megmaradt, valahogy úgy vagyok vele, mint a szerepjátékkal vagy az alvással, azért szeretem annyira, mert elszakadhatok a valóságtól, a mindennapi dolgoktól, bajoktól. S nem utolsó sorban, művelődöm. :) Mindig is mondtam, nekem a helyesírás elsajátításában a Harry Potter könyveknek és a szerepjátéknak volt a legnagyobb szerepe.^^ Ahhoz, hogy jó játékossá válj, a fantázia kevés, ha nem tudsz helyesen írni, esélytelen. De a legjobb az egészben az, hogy észre sem veszed, miközben fejlődsz. Csak évek múltán, mikor visszaolvasod a régi füzeteidet, akkor tűnik fel a nagy változás. :)
Oké, ez az utolsó eléggé felemás lett, mert egyszerűen nem tudtam úgy írni a könyvekről, hogy bele ne csempésszem a szerepjátékot is (mi ez, ha nem függőség xD), de ettől függetlenül tartom magam a talán már kicsit elcsépelt mondáshoz, miszerint az ember legjobb barátja és tanítója a könyv. :)

Bella♥♥
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből