2013. június 15., szombat

Teszt | S-he Stylezone 010 fehér alappal

Pár órával ezelőtt meséltem, hogy mennyire megtetszett a tarka francia manikűrön ez a kombináció. Így el is készítettem magamnak. Egy egyszerű festés lett. Először fehér alapot kentem fel, majd egy réteget a S-heből.
Sajnos picit felhólyagzott a festés, de ennek ellenére én imádtam a végeredményt! (:






Így még a S-he lakk rózsaszín duokróm hatása is jobban érvényesült.^^

Használt lakkok:

Nemsokára jövök még egy S-he 010-es manikűrrel.^^

Bella

4 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik, kellemes, lágy színe van! Olyan nyugtató! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem jobban is tetszik így fehér alappal :]

    VálaszTörlés
  3. Valóban megnyugtató! Azt hiszem, fehér alappal én is gyakrabban fogom viselni.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből