2015. szeptember 12., szombat

31DC2015 | Day6 - Violet

Sziasztok!

Bizonyára, többen észrevettétek, hogy a legutóbbi 31DC2015 bejegyzésből kimaradt a 6. nap. Nem véletlenül, ugyanis úgy döntöttem, azt inkább egy külön posztban szeretném nektek bemutatni.

Igazán pepecselős manikűrről van szó. Egy teljes délutánon át készült, aztán kb egy napig hordtam. Az inspirációt amúgy ez a manikűr szolgáltatta, egyszerűen beleszerettem, mikor tavaly megpillantottam. :) Csak akkor még nem voltak szegecseim. Meg lila homoklakkom sem, de az volt a legkevesebb, más színnel is meglehetett volna oldani. :)


Sajnos a szegecsek még akkor este kezdtek lepattogni, mikor a mani elkészült (homoklakkra nem vittem fel fedőlakkot), másnap délre egy csomó lejött, így végül fogtam magam és az összeset leszedtem. Következő reggel pedig lemostam a manit és készítettem újat. Szóval kb. másfél napig viseltem. Nekem a csillámos körmeim voltak a kedvencek. :)
A csillámos rész elkészítéséhez lila apró csillámot, lila glittereket valamint a Leydi 843 és Golden Rose Impression 07 lakkokat használtam. További használt lakkok: Catrice PLUMdogMillionaire, AVON Creme Brulee, Rapsodi 334 + BPS ezüst szegecsek.
Amúgy a manikűr jóval lilább, mint a képen látszik, igazi gyönyörű lila volt, én nagyon szerettem. Sajnos a fényképezőgépem "kékít".



Ilyen volt a jobb kezem. Sajnos ennél élesebb képet (a kb 6-7 képből) nem találtam. Még mindig nem tudok bal kézzel éles képet készíteni, folyton bemozdul a kezem fotózás közben. :( De a lényeg így is jól látszik.

Nektek hogy tetszik?

A kihívás előző éveinek lila manikűrjei: 2011, 2013, 2014

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből