2015. június 18., csütörtök

Teszt | AVON Gel Finish Creme Brulee, Mudslide & Mauvelous

Sziasztok!

Ma bemutatom nektek a májusi haulból megmaradt utolsó három Avon lakkot. Mindhárom lakk krém finisű, én imádom őket egytől egyik, nagyon szép árnyalatok. Az üvegek a szokásos téglalap alakúak, az ecset átlagos, a kupak gyűjti a lenyomatokat, száradási ideje gyors, és mindegyik tartós darab. Nézzük őket külön-külön.





AVON Gel Finish Creme Brulee
Már nagyon régóta szükségem volt egy ilyen tört fehér lakkra. Arra mondjuk nem számítottam, hogy ez ilyen tejes állagú, de még így is nagyon tetszik. Sőt, talán még jobban, hiszen többféleképpen is fel lehet használni. 







AVON Gel Finish Mudslide
Már régóta szükségem volt egy sötétbarna lakkra, bár a katalógusból nem gondoltam volna, hogy ennyire sötét lesz, ennek ellenére is örülök a vételnek,jó szolgálatot fog majd tenni nálam. :)

Felső egy réteggel, alsó kettővel látható.





AVON Gel Finish Mauvelous
Ígérem, nem sütöm el még egyszer a "már régóta szükségem volt erre a színre" mondatot. :D Igazából már volt egy hasonló árnyalatom, picit féltem is, hogy mi lesz, ha a kettő megegyezik, de végül megnyugodtam, mikor a kettőt összehasonlítva megbizonyosodtam róla, hogy van pár árnyalatnyi különbség a kettő között.






Megvan nektek valamelyik lakk? esetleg tervezitek a beszerzését?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből