2017. június 23., péntek

NOTD | Áprilisi manikűrök

Sziasztok!

Az elműlt hónapokban nem csak kevesebb blogbejegyzés születik, de kevesebb manikűr is, mint az megszokott volt az elmúlt években. Picit l is vagyok maradva a posztolásukkal, de most egy bejegyzésbe gyűjtöttem 3 áprilisi, illetve egy márciusi manikűrt.







Ezt a manikűrt szerettem volna, ha nem indul meg a fehér Moyra már másnap délelőtt - lévén, előző este készítettem a manikűrt, csupán két napot élt meg.
Használt termékek: Moyra No. 03, Moyra No. 35, fekete franken duókróm, Catrice Crushed Crystal 01 Royal REDding + BornPrettyStore BP 97-es lemez.



Ezt a manikűrt viszont tényleg nagyon szerettem. Ha jól emlékszem, hordtam is kb egy hétig, ha nem tovább. Kellemes meglepetés volt, hogy viszonylag szép vékony vonalakat tudtam húzni az ecsetemmel (mióta a régi ellett, és ez az újabb van, erre nagyon ritkán kerül sor, egyszerűen nem áll a kezemre az ecset), nem csak a bal, de a jobb kezem körmein is.
Használt lakkok, termékek: Eveline 8in1 alaplakk, AVON Gel Finish Fire Cracker, Moyra No. 35 + BornPettyStore BP 92-es nyomdalemez, fekete akrilfesték.





Ezt a manit imádtam hordani! Sőt, legszívesebben most is elkészíteném magamnak. Pont tavasz közepe volt, mikor viseltem, üde színfolt volt a monoton hétköznaokban. Az elkészíése sem vett fel sok időt. Emlékszem, addig hordtam, míg már (számomra) csúnya volt a lenövés.
Használt lakkok, termékek: Moyra No. 912 Jaqueline, Moyra Holographic 255 + fehér akrilfesték.




Ezt a manikűrt még március legelején készítettem, az ihletet amúgy Andi manikűrje adta, régóta szerettem volna elkészíteni és teljes mértékben meg voltam vele elégedni, én nagyon szerettem viselni. :)
Használt lakkok, eszközök: Essence 48 My Love Diary, Essence 140 Go Bold!, Moyra No. 35, Essence Ultra Gloss Nail Shine fedőlakk + Harunouta L009 nyomdalemez, BPS átlátszófejű nyomdapárna.



Nektek hogytetszenek az elkészült manikűrök? Van kedvencetek?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből