2017. június 26., hétfő

Manikűrvadász | 33. forduló

Sziasztok!

Újabb fordulóhoz érkezett a Manikűrvadász kezdeményezés. Ezúttal ZsebBoszi volt olyan kedves, hogy elvállalta a szervezéssel járó kötelezettségeket. Nekem Andit sorsolta, aminek nagyon örültem, hisz rengeteg csodás manikűrt készített már, nemegyszer inspirálódtam már tőle (például: csipkés, duplanyomdás leveles, kék-fekete alapon fehér virágos - mindegyiket imádtam hordani).

A most kiválasztott manit is évek óta lementettem, s bár az alapul szolgáló Golden Rose pink homoklakk még mindig teljesen levesz a lábamról, maga a mani annyira nem jött be, hogy fotózás után rögtön kuka is lett. Egyszerűen nem tudtam normálisan felvenni a mintát... aztán x. prübálkozásra meg olyan lett, hogy a virág közepének fele hiányzott, hát kitöltöttem, de baromi béna lett. Szóval nem szerettem az alap ellenére sem, meg sem közelíti Andi maniját.


Amiket használtam: Golden Rose Holiday 57, Moyra No. 03 + BPS csipkés lemez, LadyQueen pink kövecskék.

Fent az eredeti, alatta az én alkotásom.
A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből