2017. június 28., szerda

Recept | Cukkinis csirkefasírt

Sziasztok!

Pár hónapja egyik barátnőm mutatott egy receptet Kolly bogján. El is készítettem még májusban. Nekünk nagyon ízlett.





Hozzávalók:
- negyed kg csirkemell;
- közepes méretűcukkini (kb 300g);
- egy tojás;
- 30-40g zabliszt (vagy zabpehely, amit darálunk);
- só, bors a fűszerezéshez.


Elkészítés:
1. A cukkinit megmostam, nagylyukú reszelőn lereszeltem.
2. A csirkemellett megmostam, nagyon apró darabokra vágtam.
3. A cukkinit a tojással, zabliszttel és fűszerekkel összegyúrjuk. Ha sok folyadékot eresztett a cukkini, lehet több zablisztet is hozzáadni.
4. Zsírpapírrral bélelt tepsire kis golyókat formázunk. Én még picit le is lapítottam őket.
5. Előmelegített sütőben kb 40-50 percet sütöttem.



Nekem ebből az adagból 17 kis fasirt lett. paradicsommal nagyon fincsi volt, két nap alatt el is fogyott.

Kipróbálnátok a receptet?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből