2017. június 20., kedd

Teszt | 25 darabos szilikonpötty géllakkokhoz


Sziasztok!

Ma egy nagyon praktikus kis dolgot szeretnék nektek bemutatni, méghozzá olyan ki pöttyöket, melyeket a géllakkos üvegek/tégelyek tetejére lehet rakasztani, így számon tartva a benne található lakk színét.




Praktikus kartontasakban érkezik. Azért fotóztam le a hátoldalát, hogy ti is láthassátok, hogyan lehet visszazárni.
A tasakban egy 5*5 db-os négyzet alakú szilikonlapon sorakoznak fel a bogyók. Én 25 darabosat kaptam, de lehet 100 és 10 darabosat is rendelni.




Én egy hurkapálcikára ragsztottam fel két pöttyöt (a fehér é átlátszó géllakokat lezsámítva eddig csak ez a két árnyalatom van^^), majd festettem-lámpáztam-festettem-lámpáztam-fixáltam. Utólag olvastam el, hogy fedőlakk is jöhetett volna rá. Ez most nálam elmaradt, de legközelebb azt sem hagyom ki.


Nálam a nude árnyalatú lakknál a festés levált a pöttyről, gondolom, ez az én hibám. Annak tapadására végül kétoldalú ragasztóval segítettem rá. :D


Mi a véleményetek erről a termékről? Szerintem megkönnyíti a dolgunkat, hisz hiába van színminta sok géllakkos üvegen, az nem mindig színhű.



Born Pretty Store weboldalán még számos, géllakk és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szoktatok géllakkot hordani?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből