2017. június 16., péntek

Boldogságnaplóm rajzai, színezői | 2017. május


Sziasztok!

Pár hete mutatam be nektek a Boldogságnaplóm április oldalait, ma a májusiakkal folytatom.




Kis jelmagyarázat: zöldés piros azt jelenti, hogy tornásztam aznap, a kék meg azt, hogy nem. Végül nem hasizomgyakorlatot tartottam, hanem napnta 10-15 perceket tornsztam.




Májusi rajzkihívásra készültek.











Májusban ez volt az egyik kedvencem. :)







Ez meg a másik kedvencem volt a két hetet elválasztó virágos rajzzal, illetve az anyák napjára készített színezőmmel.













Van, amit még nem színeztem ki. ^^


Nagyon cuki ez a rajz is, szerettem.






A szivárvány oldal




Ez pedig. zsiráfos oldalam.





A fenti virágos képpel zártam a májusi hónapot, a mellette lévő oldalon már a júiusi beköszöntőm van. :)

Nektek hogy tetszenek a rajzok, színezők? Szoktatok hasonlóval foglalkozni?

Szép napot, kellemes hétvégét!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből