2012. augusztus 11., szombat

31DNC2012 | Day 17 - Glitter

Sajnos a képek nem sikerültek túl jól, azt hiszem, nem volt túl jó ötlet a napon fotózni...
A nyomda nagyon felhúzott. Két nyomdázóm van. Egyikre nem ragadt rá a lakk, másikra meg úgy ráragadt, hogy onnan le sem lehetett szedni, csak lemosóval...-.- Így csak a bal kezemre került minta, és a nyomdát el is raktározom pár hétre.

Ez a kép nagyon szépen kiadja a lakk színét, aranyos csillogását!


A körmök végére is egy új Rapsodi lakkot használtam, a holo csillámosat. :) Még használtam csillámport is. mikor megpróbáltam kinyitni a kis tégelyt, kiömlött, az összes kis csillám kijött belőle. Takarítás közben még a földre is jutott belőle, még ma is takarítottam fel belőle! Sőt, még a másik szobában is találtam csillámot! :D
Nagyon felhúzott ő is, megfogadtam, ha lesz pénzem, veszek 2-3 átlátszó lakkot, és az összes csillámporomat felhasználom.









És ahogy már FB-n is említettem, a lila Rapdosi lakk óriási meglepetést okozott, ugyanis nem volt ecsete! Hajgumi a kézen, mert épp a kis kirándulásunk előtt fotóztuk le, hajgumi meg kell ilyen rettentő meleg, hogy felkontyoljam a hajam. :D
Az ecset hiánya ellenére is imádom, mert ez a szín mindenért kárpótol! :)

 A képekért köszönet Aliz barátnőmnek! :* ♥

És egy kérés. A következő ékszer tervvel neveztem egy versenyre, ha tetszik nektek, akkor kérlek, lájkoljátok ITT a képet! Szavazatokat előre is köszönöm! :)
Kellemes hétvégét kívánok!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből