2011. október 2., vasárnap

HaviTOP | Szeptember 2011

Ha minden jól megy, ezentúl minden hónap első/második napján készítek egy számvetést, hogy mely bejegyzéseimet néztétek a legtöbben. 
Amellett, hogy szeretek statisztikákat készíteni, néha jó nosztalgiázni, visszaolvasgatni, hogy melyik hónapban mi volt a Top10-ben benne. (:
TücsökBogár is vezet már egy jó ideje egy hasonló sorozatot, nézzétek be hozzá is, csupa-csupa jó, finom dolog!

No akkor lássuk. (: 



Csak ajánlani tudom. Szerintem még mindig nem késő elkészíteni. Nálunk az a gond, hogy már üres befőttesüveg nincs, pláne úgy, hogy még egy-két dolgot szeretné(n)k eltenni. (Ma például anyukám szőlőt kompótot készített, mialatt én egy 1961-ben kiadott jó kis befőzési recepteket és trükköket tartalmazó könyvet fénymásoltam. Nem volt kis munka^^)

Örülök, hogy ekkora sikert aratott (nekem is ez van, padtársamnak is készítettem egy példányt^^), bár azért a egy-két hozzászólásban történő vélemény nyilvánítást sem hurrogtam volna le. (:




Egyik nagy kedvencem. *.*

Nagyon boldog vagyok, hogy ez is bekerült a Top10-be. Gyermekkorom kedvenc verse, sőt, még mindig nagyon közel áll a szívemhez.




A mikros bögretészta alapreceptje, azóta már elkészítettem párszor, de mindig csavarok rajta egy kicsit. ^^

Végre egy kézműves bejegyzésem is sorra került. ^^






Könnyű elkészíteni, és finom is. Pláne ilyen kókusz(-meggy) őrülteknek, mint amilyen én vagyok. ^^ (:
 Isa
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből