2011. február 20., vasárnap

Kreatív | Narancs-barna füli ajándékba

Még múlt héten készítettem el. Azt hiszem kedd vagy szerda este. Salinak lesz szülinapjára. narancs-világos barna-sötét barna kombináció. remélem, tetszeni fog neki. (:
A képek minősége még mindig nem a legjobb, a színek sem jöttek át valami jól, de azért kivehető.



Amúgy most kicsit szomorkás vagyok. Most jutottam el a Vészhelyzetben Mark haláláig. Pár éve már egyszer láttam... de akkor valahogy nem jött ennyire át. Bár már akkor is pityeregtem arra biztosan emlékszem. (:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből