2011. február 4., péntek

Kreatív | Lila-kék fülbevaló

Tegnap ellátogattam Ildi-go blogjára, ismét ráakadtam a csomózott fülbevalóira. Rögtön fonál után nyúltam, és még tegnap éjjel megalkottam a fülbevaló egyik párját, aztán ma délelőtt a másikat is. (=
Ez a kép még az éjjel készült




 Itt már lila gyöngyöcskével, bár a képen nem látszik túl jól, sajnos.
 A képel nem lettek túl jók, mert nem túl jó fényviszonyok közt a telefonommal készítettem, de élőben nagyon szép kis fülbevaló, szép színes is. Nekem nagyon tetszik, azt hiszem, majd magamnak is fogok készíteni egy hasonlót. Bizony, ez nem a sajátom, szülinapi ajándékba készült az egyik barátnőmnek.

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből