2011. február 5., szombat

Személyes | Ez is megvolt (:

Ma voltunk nagybátyáméknál. Nagyon szimpatikus az élettársa.Mint kiderült, nem csak én izgultam, izgult Ildikó is. Egész jól és gyorsan eltelt a nap. Segítségével még hímeztem is egy kicsit. Egész jól haladok a tanulással. (:
Van két macskájuk is. Annyira aranyosak, még soha nem láttam náluk szebb macskákat. A táj is nagyon gyönyörű. Sajnos képeket nem készítettem.
A süteményem nagyon ízlett nagybátyámnak, egy csomót meg is evett belőle. Ildikónak is ízlett.
Az udvaron, gondoltam, hogy hógolyózok kicsit a macsekokkal, erre kaptam egyet a hátamba. A végeredmény egy jó kis hógolyócsata lett az édesapámmal, tudjátok, úgy kezdődött, hogy a komám visszaütött. Annyira jó volt, évek óta nem hógolyóztam apukámmal. (:
Kicsit olvastam is az Állati elmékből. Nagyon lassan megy, soha meg nem élem, hogy végre befejezzem...:S
Most Vészhelyzetet nézek, már eljutottam azokhoz a részekhez, melyeket már láttam egyszer, kb 4 évvel ezelőtt, de azért még nézem őket, mert nagyon szeretem. Vééégre van Malucci doktor....*.* meg Kovac. :D De meghalt Lucy... tudtam, hogy ez lesz, már láttam a részt, de ismét megnéztem, és ismét sírtam.... Na igen, az ilyesmit nem úszom meg könnyek nélkül.-.-
No, megyek vissza filmet nézni, aztán megyek aludni. (:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből