2011. február 20., vasárnap

Személyes | Svájci omlós almatorta Édesanyám névnapjára

Kedden volt Édesanyám névnapja. Keresgéltem, kutakodtam, hogy milyen tortát is készíthetnék neki. Aztán ráakadtam Tortaimádó blogján erre a finomságra, az eredeti receptet is itt megtaláljátok.
Én egy kicsit változtattam a recepten. A végeredmény ez lett, bár a minőség nem a legjobb.






Nem tudom, nektek mennyit mond a kép, de az íze isteni lett! Mindenki kért repetát is belőle! Még anyukám és tatám is, pedig ők cukorbetegek. De a torta nem olyan édes, így egy ennyit ők is megengedhettek maguknak.
A tortát annyira megszerettük, hogy tegnap este ismét elkészítettem. Ezúttal tiszta egyedül. :D És ezúttal sem lett rosszabb, sőt, még tán finomabb is. Annyira, hogy már alig van belőle. Talán holnap ebéd utánra még elég lesz. Örülök, mert nagybátyámnak is nagyon ízlett, neki is két szeletet szeltem. (:
Azt hiszem, ezt a tortát még máskor is el fogom készíteni. Gyors, könnyű a receptje, kezdők is simán elkészíthetik.

Ez már a második adagról készült, pár nappal később. ^^





"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből