2016. február 2., kedd

NOTD | OMD2013 - Day1-3: pink, blue, purple

Sziasztok!

Még tavaly októberben említettem, hogy az Oh Mon Dieu 2015-ös kihívás két elődjét, a 2013-as és 2014-es kihívásokat is el szeretném majd végezni. A rózsaszín mani már októberben el is készült, a többit viszont most, az elmúlt hetekben készítettem el. Mindháromra került nyomdázás is, valahogy ez volt a dilim, hogy az első három mindenképpen nyomdával készüljön. :D



Day 1 - Pink

Mikor megláttam Timi legutóbbi kihívását, úgy gondoltam, no, majd jól összevonom a kettőt. Aztán szombaton rájöttem, hogy tiszta véletlenül is sikerült alkotnom egy pink manikűrt, így végül azt fogom a holnapi posztban bemutatni. :)
Ez a manikűr közel sem tökéletes. Ennek ellenére is nagyon büszke vagyok rá! Még októberben készült, még azelőtt, hogy a "normális" nyomdapárnámat megkaptam volna. Hosszú kihagyás után próbálkoztam itt ismét a nyomdázással, Instagramon meg is osztottam anno a képet, így aki ott követ, innen lehet ismerős a manikűr.
Használt lakkok: Natty 361, A-England Rose Bower + BPS BP-71-es nyomdalemez.


Vakuval próbáltam a piros lakk holoságát elkapni. Nem jártam túl sok sikerrel, bár tény, hogy a Rose Bower alapból egy bujkáló-holós lakk.




Day 2 - Blue
Teljesen oda vagyok a damaszk mintáért, ezt már párszor említettem. Ráadásul a szilveszteri manikűröm óta a holo csillámos topperemre is rá vagyok nagyon kattanva. Így mikor megpillantottam csoporttársam manikűrjét, rögtön tudtam, hogy ezt fogom a kék témára elkészíteni.
Használt lakkok: Rapsodi 347 (sötétkék), Rapsodi Parisa 20 (holo csillámos), franken francia alap, Moyra Holographic 254, Essence Wild White Ways + Moyra Damask Drapery nyomdalemez


A nyomdázásokat matrica segítségével készítettem, így a holo hatásból naaagyon sokat elvett, sőt, én meg is lepődtem, mikor felapplikáltam, hogy alig látszik, hogy holo az alap. Aztán meg rájöttem, hogy fényben azért halványan így is látszik, sőt, nekem ilyen kis szolid holo-val sokkal jobban is tetszett!

Amúgy nagyon sokat szenvedtem vele, mert a damaszk minta sehogy sem akart szépen feljönni. A BPD kis 5ml-es fehér nyomdalakkjával meg pláne nem. Végül már mérgemben a kék Rapsodi lakkal is megpróbáltam. Mivel két réteges lakk, nem is reméltem volna, hogy ilyen szépen megmarad! De ha már ilyen jól sikerült, hát nem moshattam le a párnáról! Gyorsan került rá egy réteg átlátzó lakk, aztán a Moyra kék holójára applikáltam fel. A másik kezemen maradt az eredeti terv: sötétkék alap, ezüst kövecske.
Viszont a két középső ujjamon lévő mintával egyáltalán nem vagyok megelégedve. Ez a minta is végül az Essence fehér lakkjával készült. Azóta is inkább azt használom, ha nyomdázni kell, pedig a BPS lakkból még van vagy 3ml. Szerintem majd inkább belekeverem valamelyik fehérembe, annak úgyis mindig híján vagyok. Viszont valamilyen normális fehér nyomdalakk után kell néznem, mert ezt az Essence lakkot sajnálom erre "pazarolni". Nálunk nem lehet kapni, hogy újra tudjam vásárolni, ha teljesen kifogy. :(





Próbáltam elkapni az enyhe holo hatást, sajnos eredménytelenül. A telefonommal készült képeken még viszonylag jól látszik, azok viszont a gépre átpakolva nagyon bepixelesedtek. :( Gondolom mert FaceBookon keresztül küldtem, nem USBn tettem át.


Day 3  - Purple
Annyira szépen elképzeltem, hogy hogyan fog kinézni! Még direkt vásároltam is lila lakkokat a nyomdázáshoz. Aztán teljesen másképp lett...
Nagyon rá vagyok kattanva most a zig-zag mintákra. Az elmúlt pár hétben egymás után két manikűrt is hordtam hosszabb ideig ezzel a mintával. Mivel a BPS-ről rendelt sablonom hagy némi kívánnivalót maga után, kicsit cseleznem kellett, hogy hordható(bb) verzió sikerüljön, erről majd hozok külön posztot pár nap múlva.
Sajnos későre jöttem rá, hogy a halványlila lakkom és a fehér annyira egyformák, hogy utóbbi el fog veszni rajta. Kinagyítva, ha jobban megnézi az ember, talán észreveszi, hogy a halványlila alap és a sötét lila nyomdázás között van egy fehér is. Élőben se jött át sokkal jobban, mint a képeken.
Használt eszközök: AVON Matte Violetta, Rimmel Mary Mary Quite Contrary, Moyra Metal Effect 302, Essence Wild White Ways + BPS BP-17-es nyomdalemez, BPS zig-zag sablon.





Még a vacsorámhoz is passzolt! A kép picikét ferdített, mert a sötétlila és a lilakáposzta árnyalata élőben szinte ugyanolyan volt. :) Amúgy itt még nem volt fedőlakk rajta, random jött a fotó, mikor megpillantottam a tányéron és a körmeimen lévő színek harmóniáját. ^^


Bár egyik sem volt tökéletes, én szerettem őket hordani. A lilát nagyon nehéz szívvel mostam le a körmeimről, viszont a lila lakk még a régi, nagyon pattogós korszakából van az Avonnak. Így is csodálom, hogy három napig bírta pattogás nélkül. Viszont vizsgák miatt csak az ötödik napon volt alkalmam lemosni.

Nektek melyik tetszik a legjobban?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből