2015. november 11., szerda

Kihívás | December színei - Újratöltve!

Sziasztok!

Pár napja említettem, hogy decemberre két kihívást is tervezek teljesíteni. Ebből az egyik a tavalyi December színei kihívásom. Az érdeklődésre való tekintettel idén is készítettem hozzá kódot.


Ahogy az a tavaly is volt, most is csak egy kód lesz. Mindenkit arra kérek, hogy "Téma neve - Bloggerina neve" formátumban adja majd linkjét a többihez. Pl: "Ezüst - Bella"

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript">
document.write('<scr' + 'ipt type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=581271&' + new Date().getTime() + '"><\/script>');
</script>
<!-- end InLinkz script -->

Vagy akinél a fenti link nem működne:

<!-- start InLinkz script -->
<script type="text/javascript" src="//www.inlinkz.com/cs.php?id=581271"></script>
<!-- end InLinkz script -->

Én már alig várom a decembert, hát ti?
Ha kíváncsiak vagytok a 2014-es December színei manikűrjeimre, itt tekinthetitek meg őket.

Remélem, minél többen leszünk!

Szép napot!
Bella

13 megjegyzés:

  1. Èn is szívesen résztvennèk. Itt elég , ha jelentkezem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hogy elég. Szeretettel várlak! :)

      Törlés
  2. Nyaaa erre benevezek én is. A karácsonyt úgyis szeretem, a színeket, amiket felsorakoztattál pedig duplán *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már alig várom, hogy lássam a manikűrjeidet. :3

      Törlés
  3. Nagyon kíváncsi vagyok a csillogó villogó ünnepi hangulatú manikra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már én is nagyon várom, hogy lássam őket.

      Törlés
  4. szia, most találtam rá erre a kihívásodra, lehet még rá jelentkezni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Persze, hogy lehet! Várlak szeretettel téged (és a manikűrjeidet^^) is. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből