2016. február 21., vasárnap

Teszt | Moyra Damask Drapery nyomdalemez

Sziasztok!

Még decemberben sikerült beszereznem három Moyra nyomdalemezt. Az első kettőről, a Celebration és Fabric Texture lemezekről volt bejegyzés a blogon. Már az utolsó, és egyben kedven mintáimat felsorakoztató lemez jön, a Damask Drapery.



Évek óta szeretem a damaszk mintát, így egy percig sem volt számomra kérdés, hogy ennek a lemeznek helye van a gyűjteményemben.

Ahogy azt már megszoktuk, egy karton tokban kapott helyet a lemez. A tokon az egyik lemezen lévő minta kinagyított mása van, én egyszerűen imádom! :)


Ahogy az lenni szokott, védőfólia is van a lemezen. Nekem picit ismét meggyűlt a bajom az eltávolításával. Nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én mindig nehezen tudom megkezdeni az eltávolítást, ami mondjuk nem kifejezetten hátrány, ha azt nézzük, hogy épp a használat előtti védelmet biztosítja.



A paletta 9,5*14.5 cm-es.(Összehasonlító képet a MoYou, BPS és Moyra palettákkal, itt nézhetitek meg Mannánál.)
Hasonlóan az előző két palettához, az ezen található minták amúgy mérete is 2*2.5 cm-esek.

Beszkennelve:

Használat előtt ajánlatos acetonos vattakoronggal párszor áttörölni, hogy megtisztítsuk mindenféle szennyeződéstől, és hatékonyabban tudjunk vele dolgozni.

Papírra próbálva:
A felső sor első két mintája átlátszó nyomdapárnával készült, de jobbnak láttam áttérni a LadyQueen fekete nyomdapárnára. A Golden Rose RC 19-es lakkját használtam a tesztnél.



Ahogy a fenti képeken is látszik, a legtöbb minta jól használható. Sajnos vannak olyan minták, amelyek nálam kisebb fejfájást okoztak. Ezek az első lap felső sorának középső, illetve a második lap felső sorának középső, középső sorának első, illetve utolsó sorának 3. mintája.

Néhány manikűr:
Teljes bejegyzés itt.



Teljes bejegyzés itt.
Nektek megvan ez a lemez?
Hogy tetszik?

Szép napot!
Bella

10 megjegyzés:

  1. Már két lemezem van, de ennyire szépen csak nagy nehézségek árán tudom felvenni a mintát. Kicsit el vagyok kámpicsorodva, mert örültem, hogy a Moyrának is van lemeze, de nem tökéletesek. Csakis szilikonos nyomdázóval vagy fémes lakkot használva tudom felvenni a mintát és állandóan pucolgatni kell a lemezt közben. Nagyon megszoktam a MoYou minőséget, ott akár 10 körömre is tudok nyomdázni egy pucolással és szinte bármilyen nyomdázó jó hozzá. Maradok a kevesebb-drágább lemez felfogásnál.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy-egy mintával nekem is meggyűlik folyton a bajom. :( Ráadásl az is igaz, hogy állandóan pucolni kell. Először meg is lepődtem, mikor írtad, hogy neked olyan is van, hogy tízszer fel tudod venni a mintát törölgetés nélkül. Én viszont a Moyrához voltam/vagyok szokva, ami inkább a tízszer törölgetni, mire egyszer sikerül felvenni kategória - legalábbis egy-egy nagyon vékony mintájánál. A BPS lemezeimnél már más a helyzet, ott tudok kettő-hármat is felvenni két tisztogatás között.
      Nálunk sajnos MoYou nem kapható, rendeléshez meg túl mélyen kéne a zsebbe nyúlni, úgyhogy nálam egyelőre ez nem alternatíva, pedig tényleg csodálatos mintáik vannak, ráadásul a minősége is az egyik legjobb - legalábbis ahogy én látom a körmös lányoknál.

      Törlés
  2. Nincs még Moyra lemezem, de majd tervezek egyet-kettőt beszerezni. :)
    A fekete-fehér manikűr gyönyörű, ezzel a csillámos lakkal feldobva még izgalmasabb lett. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tökéletesek ezek a lemezek, de én szeretem őket. :)
      Örülök, hogy a mani is tetszik. A szilveszteri manikűröm alapjául szolgált. Imádtam hordani! Sajgott is a szívem rendesen, mikor le kellett mosnom, mert kihívásra új mani kellett.

      Törlés
  3. A fekete-fehér mani elképesztően szép!
    Ez a lemez nincs meg, próbaképpen a Lacelove lemezt választottam, de erősen hezitáltam, mert a Damask is velem akart jönni. Hős voltam, de már bánom! :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bánhatod is, mert tényleg gyönyörű minták vannak rajta! Nálam ő meg a Celebration voltak a várólistásak, mindkettőt sikerül beszereznem. :) Még az újak közül a mandala mintás lemez nagyon-nagyon vonz. Talán ha megérkezik Csíkszeredába is, és nem lesz túl drága (avagy nem sikerül beszerezni másik, hasonló mintás lemezt), beruházok rá.
      A csipkésen is hezitáltam. Hezitálok. De nem tudom... lehet inkább LadyQueen lemezt nézek. Ott most nagyok sok szép csipkés van. Valahogy a BPS csipkés lemezei sem hatnak már meg... azt hiszem, velem van a probléma. :O

      Törlés
  4. Nekem a Florality 2-es lemez van meg, de sehogy nem akar működni. Próbáltam háromféle nyomdázóval (Moyou, Essence, Moyra) kétféle lakkal (Essence nyomdalakk, Moyra fehér lakk), mindegyiket letisztogattam előtte alaposan, de egy csepp festék sem ment át a párnára. Már ott tartok, hogy beviszek mindent a boltba, hogy mutassák meg, szerintük hogy kellene használni. Van valami tippetek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnálom, hogy ennyire nem tudsz vele boldogulni. :( Néha nekem is nehézkes a felvitele, de azért hosszas (és türelmes) próbálkzás után végül mindig sikerrel járok. Én sajnos nem tudok tanácsot adni, viszont csatlakozz ehhez a csoporthoz, ha még nem vagy tagja:
      https://www.facebook.com/groups/197371820412020/?fref=ts
      Itt felteheted a kérdésedet, biztos vagyok benne, hogy lesznek olyan lányok, akiktöbb tapasztalattal rendelkeznek, esetleg hasonlóan jártak, mint te.
      Miel zárt csoport, nem tudom, a linken keresztül tudsz-e csatlakozni, de legfeljebb írj az oldalsávban található e-mail címemre azzal az e-mailcímmel, amit FBn is használsz, és meghívlak. :)

      Törlés
  5. Nagyon szépek a minták ezen a lemezen. Én nekem egyenlőre csak egy van de most, hogy megjelentek újjak, nem fogok tudni ellenállni nekik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én az új lemezek közül a Maharaján gondolkodom. Régiek közül meg a Geometry ami még nagyon tetszik, illetve nagyon gondolkodom a Lacelove és Sweet Dream lemezeken. A többi viszont eléggé hidegen hagy. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből