2016. február 29., hétfő

Teszt | BPS lehúzható alaplakk

Sziasztok!

Ma egy újabb BornPrettyStore-tól tesztelésre kapott termékről szeretnék nektek beszámolni. Ez nem más, mint a lehúzható lakk. Nagyon vártam erre a termékre és hatalmas elvárásaim voltak vele szemben, annál is inkább, mert csupa jó dolgokat olvastam róla.


Maga a lakk egy pici, nagyon cuki üvegben érkezik. Én teljesen oda vagyok érte. Állaga nagyon hasonlít a hagyományos lakkokéhoz, viszont a színe nem olyan átlátszó, mint az alaplakkoké, hanem kissé opálos, ami aztán pár perc alatt színtelenre szárad.

Én jól tudtam dolgozni az ecsettel. A lakk kupakján van egy címke, amit elméletileg fel lehet nyitni, és alatta is van írás. Én azt hittem, oda rejtették az angol verziót. Sokat szenvedtem, mire sikerült felnyitni, de csalódnom kellett.








A külsőségek után beszéljünk a teljesítményről. Az az igazság, hogy nálam ez a termék egyáltalán nem vált be. :( És ez annyira fáj, hogy az valami hihetetlen. :( Az első, amit meg szeretnék jegyezni az az, hogy nálam már a száradási ideje sem olyan gyors, mint amit másoknál olvastam. Nálam átlagosan, vagy átlagosnál lassabban szárad.

Aztán baromi ragaszkodó. Egyszerűen úgy kell lekapargatnom a körmömre, ami ennek köszönhetően BAROMIRA sérül. :( Mikor harmadjára vagy negyedjére használtam, a bal kezem kis körmén, olyan durván sérült a körömréteg, hogy azt hittem TŐBŐL kell levágnom a körmöm, és három hétbe telt, míg úgy ahogy helyre jött. :(

Gondoltam arra, hogy be kéne krémezzem vagy olajazzam a körmöm, de akkor meg az volt a gond, hogy csak nagy nehezen tapadt meg rajta az alaplakk, "futott össze" a körömfelületen. Most, mielőtt megírtam volna a bejegyzést, rákerestem Lexa bejegyzésére, mert kíváncsi voltam, nála volt- hasonló probléma, vagy csak én vagyok ennyire béna. Megnyugodtam, mikor láttam, hogy másoknál is hasonló a helyzet, sőt, a spanyol viaszt sem én találtam fel ezzel az olajos/krémes csellel - viszont nálam annak ellenére is ugyanilyen tapadós, szenvedős lett a végeredmény, hogy a Moyra körömágyápoló olaját használtam. :(

Nálam ha a köröm felső részéről le is jön, a köröm végén mindig ott marad. Aztán azt vagy lekapargatom, vagy aceton. De akkor meg minek használjam a lakkot, ha épp az acetont és a hosszas alufóliás módszert szeretném vele kiküszöbölni?







Nem tudom, a kép mennyire adja át, de a kisujjam körme nagyon csúnyán sérült meg. :( Pedig nem is kapargattam itt, mint általában, hanem kapargatás nélkül darabokként jött le.






Ennél a manikűrnél csak a két körmömről volt türelmem leszenvedni lehúzással - az is csak fél siker volt, aztán jött a vattakorong, az alufólia és az aceton. 

Mivel sok helyen olvastam, hogy a Miss Sporty lehúzható lakkját sokan a köröm körüli mázolásra használja, így én is kipróbáltam, de ezerszer átkoztam el magam az alatt a fél óra alatt, míg azon szenvedtem, hogy valahogy leimádkozzam a bőrömről és a manikűr is csak minimálisan sérüljön...-.- Szóval jobbnak is láttam erről a szörnyen félresikerült próbálkozásról nem is készíteni fotót.

Igazából fogalmam sincs, hogy fogom-e vagy ha igen, akkor mire fogom elhasználni. Ez az első olyan termék a BPStől - függetlenül attól, hogy tesztelésre kaptam, vagy magam rendeltem -, hogy egyáltalán nem tudom használni (még a zig-zag sablont is kitaláltam, hogy hogyan tudom felhasználni, pedig az is kész pénzkidobás).

Ha valaki ezek után is úgy gondolja, hogy meg szeretné rendelni ezt a terméket (pl Lexánk tényleg nagyon szépen lejött, itt megtekinthetitek), az alábbi linken rendelheti meg:


Born Pretty Store weboldalán még számos nail art termék közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Nektek megvan ez a lehúzható alap? Ti tudjátok használni?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből