2016. február 5., péntek

NOTD | Variációk egy témára: nude arannyal

Sziasztok!

Ma egy olyan manikűrt nektek bemutatni, mely nagyon régóta volt várólistás nálam. Végül múlt héten készítettem el.



@sweetnshimmering | @vaniliamamor_bella | @badgirlnails
Még 2014 szeptemberében láttam meg Soniánál ezt a manikűrt, aztán lementettem azt, meg az eredetit is. Akkor szegecsek hiányában nem készítettem el. Nem akartam arany pöttyel helyettesíteni, mert épp hogy a nude-fehér-arany szegecs kombináció miatt szerettem bele a manikűrbe.

Most nagyon rákattantam a zig-zag manikűrökre, mindenképpen ilyet szerettem volna, aztán valahogy megpillantottam ezt a manikűrt, és láttam is már lelki szemeim előtt, hogy én a gyűrűs ujjamon zig-zag mintát fogok készíteni, melyről a leírást a tegnapi bejegyzésben, itt meg is tekinthetitek.

Használt eszközök: Rapsodi 304, franken arany, Essence Make it golden!, Essence Wild White Ways, Flormar Matifying Top-Coat + fehér akril, BPS arany szegecsek, BPS zig-zag sablon




Nektek hogy tetszik a mani? Szeretitek a nude-fehér-arany párosításokat?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből