2016. február 7., vasárnap

Teszt | BornPrettyStore fehér zig-zag sablon ív

Sziasztok!

Ma egy olyan BornPrettyStore termékről szeretnék nektek bemutatni, amiről az elmúlt napokban is olvashattatok már elővéleményt.





Itt már elhasználtam néhány csíkot az aljáról. Későn vettem észre, hogy kicsomagolás után nem fotóztam be.

Ezt az ívet még tavaly májusban rendeltem meg, aztán a 31 napos kihívás lila napjára avattam. Már akkor sem voltam vele megelégedve, el is sírtam, hogy mennyire nem ragad. Képeket is készítettem, most azokat mutatom meg.





A fenti képeken jól látszik, hogy mi a bajom a sablonnal: a hegye nem ragad le, így viszont nem is tud szép szabályos nyomot hagyni, mert a festék ugye bemegy alája. :( Szóval épp a legfőbb funkcióját nem látja el.

Hogy ne kelljen kidobjam, kitaláltam egy módszert, ami többé-kevésbé bejött, a lenti kép alatti linken elolvashatjátok ti is, ha érdekel:
Link

A sablonnal készült manikűrök:
Link
Link
Link
Bár én senkinek sem ajánlom ennek a sablonnak a megrendelését, ha mégis rászánná valaki magát, ezen a linken érhető el, illetve az alábbi kód használatával 10% kedvezményben is részesülhet:

Nektek megvan ez a sablon? Hogy funkcionál?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből