2016. február 4., csütörtök

Tutorial | Zig-zag matrica készítése sablonnal


Sziasztok!

Valószínűleg most sokatokban felmerül a kérdés, minek vesződni matrica készítésével, ha rögtön a körmömre is applikálhatom a sablont?

A válasz roppant egyszerű: 1. mert így színekkel is ki lehet tölteni; 2. mert a sablonom nem ragad meg ívelt felületeken - így a körmeimen sem. BPS fehér zig-zag sablonom van, amit használtam már itt is, akkor panaszkodtam rá. most nézzük, hogyan sikerült többé-kevésbé kiküszöbölnöm a problémát.

Két manikűrt is készítettem. Az első a lila volt. Itt nyomdapárnára vittem fel a sablont. Sajnos ugyanazzal a problémával találkoztam, mint a körmeimen: a zig-zag csúcsai nem ragadnak, így nem is lesz tökéletesen éles a minta sem. Ecsettel próbáltam javítani rajta, de azt hiszem, inkább csak rontani sikerült.

A teljes manikűrt itt tekinthetitek meg

A legelső momentumot, mikor a sablont felragasztom, majd fehér lakkal lefestem, sajnos elfelejtettem lefényképezni. Ráadásul mindkét matrica készítésénél (jobb- és bal kezemre, ugyebár^^). Nincs benne semmi bonyolult, amint felkerült a fehér lakk, felvettem a sablont, majd miután a fehér jól megszáradt, kitöltöttem a lila lakkokkal. Miután ezek is megszáradtak, lekentem átlátszó lakkal, a továbbiakban úgy applikáltam fel, mint a többi matricát szoktam.

A második manikűrnél csak egy színt használtam, az aranyat. De hasonlóképpen dolgoztam, csak itt már átlátszó zacsira.
A teljes manikűrt itt tekinthetitek meg

Igazából először arra a (valamikor müzlis) átlátszó zacsira készítettem, amire a szabad kézzel festet mintáimat is szoktam. Csak ugye nem gondoltam, hogy most is kell pár óra a teljes száradásig, míg fel tudom szedni. Így azt elrontottam. Ekkor jött a genoterm. Viszont itt sem volt türelmem várni. Így azt félretettem és ismét nyomdapárnák után nyúltam. Ismét nem lett tökéletes, mert a párnákra nem simul olyan jól rá, mint a sík felületre, de azért egész használható lett. A genotermről meg másnak szedtem le, aztán elpakoltam a dobozomba, talán még egyszer felhasználom valamire. ^^



Ti szoktatok ilyen matricát készíteni?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből