2016. február 11., csütörtök

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | Virágok

Sziasztok!

Ma ismét jelentkezünk a lányokkal az LFP újabb fordulóval. Ezúttal a virág témát Noémi szolgáltatta a számunkra. Mivel múlt héten a ManiCute témája a rózsa volt, abban voltam biztos, hogy most nem készítek rózsákat. De így is annyi ötletem maradt, hogy bőven tudtam válogatni.

Ezúttal Radi ezen manikűrje inspirált. Becsszó, a rózsaszín alap és a Valentin nap közelsége csak a véletlen műve. :D



Annyira szerettem ezt a manikűrt! Egyedül a rózsaszín csillámos rész nem tetszett annyira, mert fedőlakk ellenére sem volt egyenletes a felszíne. Sajnos, a lakkom enyhén besűrűsödött. Viszont azóta öntöttem hozzá színtelen lakkot, majd kipróbálom, hogy így javult-e a helyzet. :)

Nagyon szeretem Radinak ezeket a virágmotívumait, én is kipróbáltam már néhányszor (pl itt és itt), de úgy érzem, eddig ez sikerült a legjobban.









Használt eszközök: Golden Rose Jolly Jewels 109, Natty 307 + BPS lehúzható alaplakk, fehér és fekete akril festék.

Nektek hogy tetszik a mnani?


A többiek alkotása:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből