2012. szeptember 21., péntek

Teszt | Rimmel - Black Cherries

Sziasztok!

Ezt a lakkot pár hónappal ezelőtt Ingrid blogján pillantottam meg. Szerelem volt ez legelső látásra. Rögtön fel is vettem a Kívánság listámra! :) Aztán pár hete elmentem vásárolni, be is szereztem 7 lakkot, 6 Rapsodit, meg ezt a szépséget! :)
Már akkor kipróbáltam, de épp nem volt fényképezőm, így nem tudtam megörökíteni. De most sikerült. :)


Sokáig nem tudtam eldönteni, hogy szeretem, vagy inkább óriási csalódás ez a lakk. Ha nem süt a nap vagy erős (nem neon) lámpafény, sima sötétbarna-vörös lakknak tűnik. Ha borús az idő, észre sem vevődnek benne a kis csillámok. De ha látszanak, akkor nagyon szép tud lenni! De ez csak a kisebbik gond. Nagyon jó az ecete, ám a tökéletes fedéshez szükséges a 3 réteg. Nem tartós, ez fáj a legjobban. :( nem mosogattam, nem takarítottam, nem sütöttem, nem főztem, még csak nem is kézimunkáztam, kreatívkodtam. Egyszerűen NEM CSINÁLTAM SEMMIT, mégis már pár óra elteltével kezdett kopni a széle. :S Másnap már rá kellett húznom még a szélére. :S Mondjuk igaz, hogy fedőlakkot nem használtam, de nálam az számít a tartó kategóriába, ami fedőlakk nélkül is simán bír 2-3 napot, és higgyétek el nekem, a RIMMEL töredékéért van olyan lakkom, amely kitart pár napig.
Ennek ellenére nagyon szeretem, mert szép színe van.

De jöjjenek a képek. :)








Ilyen ha nem süti se a nap, se lámpa. Az is látszik, hogy a végére kentem még egy  réteg lakkot.


A kép Ingridtől. itt szépen látszanak a ritkán előbukkanó arany mikrócsillámok

Nektek hogy tetszik? Megvan a lakk?
Bella

Ui: Ma ismét csomagom érkezett, Katitól. A csomagocska 3 szépséges körömlakkot és teákat rejtett. Nemsokára jövök az első lakk bemutatásával. ^^
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből