2014. december 24., szerda

NOTD | Áldott karácsonyt!

Sziasztok!

Áldott, békés karácsonyt szeretnék kívánni minden olvasómnak!


 Pár napja nagyon megtetszett egy manikűr, melyet az Instargramon láttam. S bár egyáltalán nem ezt a manikűrt szántam a "karácsonyi hagyományok" témára, pláne nem Szentestére, de végül mégis ennél maradtam. És nagyon, nagyon imádom. :)




Az igazság az, hogy erre a témára eddig másik manikűrt szerettem volna készíteni, de az egyáltalán nem tetszett. Szerintem nem sikerült jól, így nem is hordtam. Azért befotóztam, hogy megmutathassam nektek is.


És végezetül néhány kép a fáról és a papírcsillagaimról. :)



Áldott Ünnepeket Kívánok!
Bella

6 megjegyzés:

  1. Boldog karácsonyt neked is! : ))

    VálaszTörlés
  2. Boldog karácsonyt! A kék manival teljesen elbűvöltél! Hogy készültek a csillagok?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Ha beírod a keresőbe, hogy 3d star origami, szerintem találsz róla leírást vagy videót. Elég bonyolult, míg bele nem tanul az ember, de így, a többszázadik után már jóformán behunyott szemmel is menne, úgyhogy nem kell megijedni tőle. :)

      Törlés
  3. Hát ez mesés! Nagyon különleges lett, sosem jutott volna eszembe ilyen mani, nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen lányok, örülök, hogy tetszik!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből