2014. december 9., kedd

Személyes | Mikulás ajándékai

Sziasztok!

Ma egy kis személyes bejegyzéssel érkeztem, főszerepben a Mikulástól kapott ajándékaimmal.



Idén úgy döntöttünk, a csoportban is húzunk és megajándékozzuk egymást egy-egy aprósággal. Erre 3-án este esett sor. Én az egy szem fiúnktól kaptam az ajándékom, méghozzá a lenti csodaszép sálat. Pár hete már vásároltam egy fekete sálat, mert a szükség megkívánta, de ez teljesen más mintával rendelkezik és egyszerűen imádom! 


Kiterítve hatalmas nagy, és elég átlátszó is. Azért készítettem így is képet, hogy látszódjanak a minták. Én nem is tudom eldönteni, hogy melyik a kedvencem közülük. :)


Nos, az idei Mikulás úgy alakult, hogy keményen dolgoznunk kellett. Csütörtök este kaptunk egy esetet, amit meg kellett szombat reggelig oldanunk. Ami így nem tűnik nagy dolognak, hisz több, mint 24 óra, de a valóságban ez nem éppen volt ilyen rózsás, hisz csütörtökön már nem tudtunk összeülni, pénteken pedig elméletileg reggel 8-tól este 8-ig óránk lett volna, de végül lerövidítettük a napot és délután kettőtől összegyűltünk. Igen ám, de az egész egyetemen egy szem üres terem sem volt, így végül úgy döntöttünk, hogy nálunk dolgozunk. Bele telt kb fél órába, mire kiértünk, de végül fél három körül hozzáláthattunk a munkához. Ami rögtön azzal kezdődött, hogy megpróbáljuk az angol esetet lefordítani magyarra. Nem volt könnyű dolgunk, hisz nem állunk valami jól az angol nyelvvel, legalábbis nem a szakmai résszel, ráadásul az első angol nyelvű esetünkkel találkoztunk. Nyolc óránkba került, mire végeztünk, nem csak el, de le is fáradtunk a végére, de megérte, mert annak ellenére, hogy egy szem számítás sem volt a megoldásunkban - mint másnap reggel kiderült, szinte egyik csapat prezentációjában sem -, nagyon jól összehoztunk, és egy olyan megoldást találtunk, melyre senki nem gondolt, sőt, még a képzés vezetőit is sikerült meglepnünk. :)
Az egyik csoporttársam pár percre ellépet, hogy valamit elintézzen, mikor hazajött az első képen látható kis csokimikut hozta nekünk. Nagyon jól esett ám. :)

Késő este, miután a lányokkal sikeresen végeztünk az esettel és ők haza mentek, hozzám is megérkezett a Mikulás. A bakancsomban a csoki és a gyümölcsök mellett egy gyönyörű vörös sálat, vörös kesztyűt és egy Golden Rose vörös homoklakkot találtam. Sajnos a sálról nem tudtam normális képet készíteni, túlexponáltak lettek, így csak olyat tudok bevágni, amelyen épp a manikűrömmel fotóztam. Amit nem mellesleg a szintén ajándék Golden Rose Holiday 64-es piros homoklakkal készítetten, és tegnap reggel már láthattatok róla bejegyzést, itt.




A sál amúgy egy gyönyörű, pihe-puha kötött körsál, ilyen kis piros filterekkel. Én egyszerűen imádom! Először nem ezt szerettem volna, egy sötét türkizkék sálat néztem ki, ami menne az egyik kedvenc téli pulcsimhoz, de mikor ott voltam és választani kellett, mégis ezt hoztam magammal haza. A váráslás meg úgy történt, hogy apukám finanszírozta "Te jobban tudod fiam, hogy mire van szükséged!" címszóval, én meg beszereztem, :) A kesztyű viszont meglepi volt. ^^ Mondjuk péntek reggel annyit azért apukám megsúgott, hogy kesztyűben ne gondolkodjak. :D

Nektek mit hozott a Mikulás?

Szép napot,
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből