2014. december 2., kedd

NOTD | Tél a Hargitán

Sziasztok!

Pár napja láttam néhány manikűrt instagramon, ami nagyon megtetszett, aztán mikor megpillantottam Mannánál a téli csodaország témát, rögtön a Hargita jutott eszembe. Csíki lány lévén nekem az otthont az jelenti, ha a Hargita közelében vagyok. Mos, hogy havazik még szebb a körülvevő hegy.


A középső képen lévő táj , nem meglepő módon, a Hargitán készült. nem saját fotó. Annak ellenére, hogy itt lakom a hegy lábánál, utoljára 2001-ben voltam ott. :( Eddig nem hiányzott olyan nagyon igazán, de idén valahogy más. Most nagyon szeretnék ott lenni, azt hiszem, van egy új álmom is, egy ki házikó valahol a Hargitán. ♥

No de ne húzom tovább az időt, mutatom az elkészült manikűröket. Az első mani Jema munkája alapján készült.



A másik manikűr a Gianna alkotása mentén készült.



És akkor még néhány kép a hófedte Hargitáról.








A képek egy része innen származik, a többit a google dobta ki. :)

Nálatok havazik már? Itt tegnap este meg sem áll. Órák óta ilyen nagyon apró, de iszonyat sűrű pelyhecskékben szitál. Én egyszerűen imádom. :)

Szép napot!
Bella

28 megjegyzés:

  1. Nagyon szép képek! Nekem a tél csak képeken tetszik, megélni rémálom, állandóan fázok, betegség, rossz idő. Nem havazik, de hideg van, esik az eső. Nekem ilyenkor semmi nem jó. Irigylem azokat, akik élvezik a telet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én a hideget már megszoktam. :( Nálunk télen megszokott a -25/-30 fok. :) Sőt, megkockáztatom, inkább legyen -25 mint +30. A hideget valahogy jobban bírom, a meleget baromi nehezen bírom.

      Törlés
    2. -25??? Úristen, meghalnék! :) De tényleg! Én már -8-ban is feladom a küzdelmet. A meleget régen bírtam, ma már azt sem, csak a kellemes huszonpárfok az igazi, de persze olyan ritkán van. :)

      Törlés
    3. Ha itt nőttél volna fel, te is bírnád. :) Mi, székelyek ezt szoktuk meg, számunkra a -10 fokos tél nem tél, nem tesz jót se nekünk, se a földnek, max a gáz-számlának/tűzifa állománynak. Kolozsvárott megint más a helyzet, ott jóformán én még félcipőben és őszi kabátkában jártam, a sál-sapka-kesztyű trió még el sem volt szállítva Kolozsvárra, mikor az ottaniak már téli kabátban, csizmában és sállal, sapkával úgy bebugyolálva jártak, hogy csak az orruk és szemük látszott ki. :)

      Törlés
    4. Sajnos az utóbbi pár évben itt is hatalmas kánikulák voltak nyaranta, amit mi elég nehezen viselünk. Én már a +25-től is kivagyok, de sajnos nem ritkán ment harminc fölé is a hőmérséklet. :/

      Törlés
  2. csodálatos manikűröket alkottál:)

    VálaszTörlés
  3. Úristen, meseszépek a képek *.* Én egyszer voltam Csobotfalván, hát, meseszép arra a táj, igazán mázlista vagy. :)) A manikűrjeid pedig csodálatosak :)
    Niki ( http://lakkjegyzet.hu )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, hát Csobotfalva itt van mellettünk. :3

      Törlés
  4. Gyönyörűek a képek, kicsit irigyellek, hogy mindezt élőben láthatod! :)
    Szuperek a manikűrök, az első jobban tetszik nekem, mert azon több a fa :D
    Mostanában egyébként én is állandóan téli havas manikűrt készítek, talán így próbálom bevonzani a hóesést (nem túl nagy sikerrel, napok óta szakad az eső...)

    VálaszTörlés
  5. Köszi szépen lányok, örülök, hogy tetszenek a manik és a képek is. :) Itt ma egész nap havazott, annyira belemerültem a sétálásba a hóesésben, hogy majdnem elkéstem az egyetemről is. :>

    VálaszTörlés
  6. gyönyörű mind a két manikűr. :) a kódokat pedig mindjárt elküldöm, bocsánat, csak szanaszét áll a fejem. :$
    ma reggel pont havazásra ébredtem, illetve fél órával az ébredés után ért meglepetés, hogy fehér minden, de sajnos mire hazaértem, eltűnt a fehérség. :(
    a Hargitát már volt szerencsém élőben látni és azóta is nagyon visszavágyom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, azt én sem szeretem, mikor rögtön el is megy a hó. :(

      Törlés
  7. Nagyon cuki lett mind a kettő. :) Viszont a havat nem igazán szeretem. :D Bár ez azért merőben más hó, mint ami nálunk szokott lenni, az nagyrészt csak latyak...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A latyakot én sem szeretem. :( Meg a jeget sem.

      Törlés
  8. Szépek lettek, nekem az első talán egy kicsit jobban bejön. Jók a színei, igazi zord árnyalatok akárcsak a mai időjárás...

    VálaszTörlés
  9. Az elő manid valami meseszép lett! Nem is tudom, láttam-e valaha is ilyen szépségesen megfestett téli havas fenyvest körmökön! Az inspirációul szolgáló manikűrök persze lélegzetelállítóak, de a Tiéd azért is áll hozzám nagyon közel, mert a Tiéd, a te gondolataid kíséretében.
    Mostanában nem tudom, mi van velem, képes vagyok egy szép, érzelmes mani láttán is elpityeregni, most sincs ez másként, totál meghatott ez a munkád! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm. Nagyon jól estek a szavaid. :)

      Törlés
  10. Hű, ezek aztán igazi téli képek. A manik is csodálatosak. Nekem elég a 0 fok is, bár a száraz hideget szeretem, a havat nem annyira. A latyakot meg egyenesen utálom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) A latyakot én sem szeretem.

      Törlés
  11. Szeretem a Hargitát, sokat túráztunk már arra, de szigorúan csak nyáron. A telet gyűlölöm. Én nem azt számolom, hogy hány nap múlva lesz karácsony, hanem azt, hogy hány nap még a tavasz közepéig. Akkor már elviselhető az idő általában, de az én szívem 25 fok felett kezd csak dobogni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szívemből szóltál, üdv a klubban! :D

      Törlés
  12. Csodás képek, és a manikűr is nagyon tetszik :-) Nálunk még nincsen hó, pedig most, hogy már nem gond a munkába járás, talán még élvezném is. Ráadásul nálunk mindig tovább megmarad, mint a város többi részében, mert viszonylag szélvédett, dombos helyen lakom :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos most már nálunk is olvad. :( Ráadásul tegnap órákon át esett az eső. :((

      Törlés
  13. Gyönyörű táj, és a körmök is szuperek! Az első a kedvencem! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből