2014. december 31., szerda

NOTD | Szilveszteri manikűr

Sziasztok!

Stílusosan, szilveszter estéjén hozom a Manna "Szilvezter éjszaka" témájára készített manikűrömet. :) Már nagyon régóta el szerettem volna ezt a manit, de ennyire színes glitteres lakkom még nem volt. De most hozott egyet az Angyalka, így végül két legyet ütöttem egy csapásra: kipróbáltam az új lakkot és elkészítettem a rég áhított manikűrt! :)





Ti milyen manikűrt viseltek szilveszter éjszakáján?
Boldog új évet kívánok!

Bella

8 megjegyzés:

  1. Látom, sokan gondolkodnak fekete-csillogósban, én is, boldog új évet!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A fekete bármilyen ruhához illik, így ha az utolsó pillanatban meggondolom magam, és másat választok sem kell attól tartani, hogy nem fog passzolni a mani a ruhához. :)

      Törlés
  2. Boldog új évet. :)
    Szép manikűr lett. :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szuper lett! :)
    Boldog új évet! :)

    VálaszTörlés
  4. nagyon szép lett a mani :) igazán szilveszteri :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen lányok! Örülök, hogy tetszik! :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon csilli-villi. :) Olyan jó ez a GR lakk. :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből