2018. július 4., szerda

NOTD | Január-június között készült manikűrjeim


Sziasztok!

Azelmúlt fél évben nem nagyon posztoltam krmös bejegyzéseket, most megpróbáltam összeszedni egy csokorba azokat a manikat, amik még nem szerepeltek a blogon.





A fenti volt az idei első manikűröm, január közepén készült. A lenti mani két hétre rá, január végén készült el, az már lakkzselé volt és nagyon szerettem hordani.



A fenti manikűrt Laci választotta, de azt nem tudta, hogy mikor fogom elkészíteni, így sikerült vele meglepnem a valentin napos hétvégénken. Még anno Karolina egyik maniját mentettem el, az alapján készült a mani.

A fenti manikűr után készült a zöld-lila glitteres, majd a ManiCute bejegyzésben is bemutatott márciuskás mani, ezt követte a Manikűrvadászos manikűröm, ami után a rózsaszín csipkés készült el. Mindegyik manikűrt 2-3 hétig viseltem. A rózsaszín csipkést talán még tovább is, mert 2,5 hét után a csipke helyett nyomdaminta került rá és úgy is viseltem majd' egy hétig.

A rózsaszín géllak után pár hétig pihent a körmöm, aztán szülinapomra készítettem a lenti lakkzselés francia manikűrt, amit szintén több, mint két hétig viseltem. Az ihletet Radi D. egyik manikűrje adta.



A fenti manikűrt Manna egyik manija ihlette. Nagyon szerettem viselni, kb 2-2,5 fél hetet viseltem. Utána ezt a zöld manit készítettem, de egyáltalán nem tetszett. Még mindig nem vagyok megelégedve az ecsetemmel, mindenképp be kell egy újat szerezzek, mert ezzel képtelenség szép és precíz vonalakat húzni. :/



A fenti manikűr kis egyszerű manikűr volt, gyorsan sikerült elkészítenem. A lenti manikűrnél két új BPS nyomdalakkot próbáltam ki, nagyon tetszett a végeredmény, s még tiszta véletlenül sikerült is összeöltöznöm a körmömmel az egyik nap. :)






Két manikűrt készítettem a VB-re, mindkettő német színekkel. Miután kiesett a csapat, nem tudtam már tovább nézni a körmeimet, nagyon csalódott voltam a csapat eredményei miatt, úgyhogy lemostam és egy vibráló, nyári manit készítettem, ami a lenti képen látható. A kép készültekor már négy napos volt a mani, így márnem tökéletes.


Kinek melyik manikűr tetszik a legjobban?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből