2014. december 11., csütörtök

Tutorial | Karácsonyi pulcsi

Sziasztok!

Ez most egy sokat egy csapásra bejegyzés lesz. :)




Már nagyon régóta szerettem volna hasonló mintát készíteni, mikor megláttam Timike kihívását, tudtam, hogy most végre időt is fogok rá szakítani. Aztán a többi decemberi khívásban is felbukkant pár hasonló téma. Végül, mivel az én kedvenc téli ruhadarabjaim egyszerű pulcsik, ráadásul most sem lilára, sem fehér-ezüst-bronz hármasra nem volt kedven festeni a körmöm, úgy döntöttem, hogy csalok egy kicsit és egy olyan kedvenc pulcsit hozok Manna kihívására, ami az én gardróbomban még nem található meg, de egyszerűen imádom ezeket a mintákat. :)




Hát, a szarvasról inkább ne is beszéljünk. :D A másik három körmömön viszont az általam kevert bordó holo lakk látható. Sajnos, picit lassabban szárad, mint a megszokott lakkok, így el is aludtam. Nem lett mintás, viszont a fényességét, s így a holo-hatást is, elvesztette. Ezért ma már le is mostam. Nem volt hosszú életű, lévén, tegnap éjjel készítettem. :D

Itt pedig a képes leírás, az elkészítéshez kézzel készíthető matricát használtam.


A többiek manija:


"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből