2012. április 16., hétfő

Kreatív | X-szemes kérdés

Ismét bőködök.... de nem tudom... a háta így kell ennek kinézzen? Az előzővel nem volt semmi gond, lévén, ott csak három színt kellett használni... itt meg kb a kétszeresét. :D Ami tudom, tapasztaltaknak nem sok, de nekem még az...illetve nekem sem lenne az, ha a háta nem így nézne ki. :K
Mindig azt tanultam, a fonákja is olyan kell legyen, mint a színe... hát ez itt nálam nem jött be.
Tapasztal(abb)aktól szeretnék tanácsot kérni. Én csinálok valamit rosszul, vagy ennek tényleg ennyire fonalas kell legyen a háta? (:
Előre is köszi!

Tegnapi fáziskép



Háta most

Elölről most

Segítségeket előre is köszönöm!
Isa

4 megjegyzés:

  1. Szerintem nagyon kevesen vannak,akiknél tényleg úgy néz ki a hátulja is,mint az eleje:)
    Nem rossz ez,és még sokat fog alakulni,ha többet varrsz,ki tudod alakítani a saját stílusodat. Az enyém sem olyan,mint ahogy a nagy könyvben meg van írva,de nem is kiállításra készítem.
    Örülj annak,hogy hímzel,hogy szépet alkotsz,és akkor minden rendben van! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Latinka, köszönöm szépen a gyors választ! Akkor megnyugodtam. :)

      Törlés
  2. Én már ezer éve hímzek, de nem néz ki így a hátulja:) Tulajdonképpen nem is igazán törődök vele, mert csak olyan dolgokat hímzek, amiket később keretezek, azaz soha nem látszik a hátulja. Ráadásul még csomózom is a fonalat (elméletileg nem kéne), de az sem látszik meg a képen. Tényleg csak attól függ, hogy mit készítesz. Mert ha arra fogsz koncentrálni, hogy a hátulja is szép legyen, akkor lehet, elvész a hímzés öröme:)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből