2012. április 9., hétfő

NOTD | Első húsvéti körmöm/ My first Easter mani

Annyira megtetszett Salla pasztell tojásos körme, muszáj volt nekem is elkészíteni. Nekem nincsenek nagyon pasztell színeim, de megoldottam egy kis fehér lakkal. ˇˇ A végeredményt pedig nagyon szerettem! Pláne a kevert sárgát. ^^ Nekem nem sikerült olyan jól, mint Sallának, de azért én így is szerettem. (:

A made Salla's pastel easter mani because I love this design. Not is perfect, but I like this. (:
A don't have pastel color, but I mixed whit some white polish (on ring- and little finger) ^^ 











Polishes I used:/Lakkok, melyeket használtam:
AVON Pearl Shine egy réteg
CHISSÁ #237
Umbrella U49

Isa

8 megjegyzés:

  1. Hat nagyon szepek egyszeruen gyonyoruek...nekem is majd meg kell igy csinald...:( puszika Kinga..:)

    VálaszTörlés
  2. Kinga, köszi szépen! :) Megcsinálom, csak gyere Szeredába! ;)

    VálaszTörlés
  3. Jópofa, mint a kettérepedt tojások!:)

    VálaszTörlés
  4. Hú ez nagyon jó lett, ötletes. Ügyi vagy :) Irigylem a körmeid, nekem most szinte mind letörött, rövidre kellett vágnom, semmit nem tudok velük kezdeni :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, már az enyémek se olyan strapabírók, folyton töredeznek...:S És kivételesen jobban tetszik, mikor rövidek, az valahogy jobban áll...csak nem lehet túl sok mindent kezdeni vele. ^^ Azért valahol találtam egy blogot, ahol rövid körmökre vannak megoldások, szal nem veszett ügy az sem. ^^ :) De legalább erősödik a körmöd, én is gondolkodom rajta, hogy egy hónapot ki kéne hagyni a festegetéssel. ^^

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből