2012. április 22., vasárnap

NOTD | Piros francia manikűr

Múlt hét szerdán, 11-én voltam lerakni a magyar állampolgársági esküt.A jeles eseményre székelyruhát szerettem volna felvenni, de lebeszéltek, hogy annyira nem kell kiöltözni, így végül maradtam a székelyruha színeinél: fekete kosztüm, piros blúz. mint végül kiderült, nem én lettem volna az egyetlen székelyruhás. :)
Ahhoz az érzéshez semmi nem fogható, amit ott, akkor éreztem. :) Mikor a himnuszokat énekeltük, előbb a magyart, majd a székelyt, elmondtuk az esküt, felolvasták a jogainkat, koccintottunk.... de maga a tény, hogy most már papíron is magyar vagyok, nem csak a szívemben! A gyerekeim már nem kell végigjárják ezt a procedúrát, hiszen ők már magyar állampolgárnak fognak születni! :) Szégyen, nem szégyen, bizony a könnyem megjelent az eskü alatt. :)
Az öltözékemhez piros körmök is készültek. Nem lett tökéletes, mert sietnem kellett. :) Azért nem lett rossz, mutatom:








Kicsi hörcsög.^^






Lakkok, amelyeket használtam:
AVON Pearl Shine
Leydi #773
Farmasi #01

Isa

8 megjegyzés:

  1. Gratulálok! Minden jót kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok az állampolgársághoz!

    VálaszTörlés
  3. Szia Isa! Jajj, én is örülök, hogy "összefutottunk". Nagyon szép a blogod, ezektől a körmös dolgoktól különösen kész vagyok, hihetetlen, hogy milyen türelmed lehet!!!!
    Magyar állampolgár vagy, hmm :) milyen jó, hogy ennek valaki így tud örülni. DE ez tök jó, mert így legalább eszembe jut, hogy én ezen sohasem gondolkoztam el, hiszen az vagyok, és ez egy tény. SZóval gratulálok.
    Itt élsz Magyarországon? (Bocsi ha buta a kérdés, de nézelődtem a bejegyzések között de erre nem nagyon találtam választ.)
    Mellesleg a bemutatkozásodban lévő 3 hónapot átjavíthatod 2 hétre :D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon vadmacskás!:)
    És látom a hörik és szépen növekednek!:)

    VálaszTörlés
  5. Lányok, köszönöm szépen!! (: Sokat jelent nekem. :)

    Schnappy, úgy van, növekednek. ill. növekedik, mert már csak egy apró van abból az alomból nálam. ^^ De van újra 3 kis apró, még alig pelyhesednek. :D Kb egy hete születtek meg. :)

    Pinkóci, köszönöm szépen, valóban sokat jelent nekem. Romániában élek, nem Magyarországon. Nálunk később kezdődik az érettségi, június 11-én a szóbelik, július 2-án az írásbelik. Július közepe meg felvételik.

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből