2012. április 9., hétfő

52WNC2012 | Week 15 - Easter mani

Ezúttal az írott tojásaimból inspirálódtam. ^^
My inspiration was ours easter eggs made by me. (:








Lakkok, amelyeket használtam/Polishes I used:


Akik velem együtt részt vesznek a kihívásban:
Ladies who do this challange too:
Caitlin at Addicted 2 Nails ♥ Carol at Nails by Carol ♥ Charlotte-Louise at Charlotte's Nails ♥ ChiChi at I'm jus me...ChiChi ♥ Cindy at Square Polish ♥ Esra at Oje Sihirbazi (Wizard of Polish) ♥ Fun With My Nail Polish ♥ Gypsy at Gypsy's Glitter ♥ Jenna at I'm Still Thinking... ♥ Joy Ella at Nail Art by Joy Ella ♥ Kaki at Glitter Obsession ♥ Kevan at The Dragon Lady ♥  Kia at NailsN'cupcake ♥ Kristen at Darling Nails ♥ Lauriestrodes Fun With Nails ♥ Lissa at Lissa's Nail Blog ♥ Liz at Nothing But Nail Polish ♥ Meisie at Meisie's Nails ♥ Nicel at Operation: Nail it! ♥ Only Always Soccermom ♥ Pauline at omgnoodles ♥ Polish polish polish... nothig but polish ♥ Rachel-Karina at Polished Criminals ♥ Samantha at Asa Nisi Masa Nail Spot ♥ Sarah at PrincessNails ♥ Shally at Polished & Not Quite Put Together

Isa

12 megjegyzés:

  1. Áldott Húsvétot neked is :)

    VálaszTörlés
  2. Samantha, thank you!

    Ottis, én is köszönöm! (:

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett, jó a piros színe!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Én is imádom ezt a pirosat! Kár, hogy mifelénk nem árulják ezt a márkát...:S Ezt pár évvel ezelőtt a tengeren vásároltam.

      Törlés
  4. jó lett!
    ilyet láttál már?
    http://translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=hu&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=hu&twu=1&u=http://www.bruun-by-bruun.dk/2012/04/the-caviar-manicure.html&usg=ALkJrhgwRLWSFTxCkpURevr_MOlGwnENrQ

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, láttam, és nagyon tetszenek, mondjuk nem ilyen tömény gyöngy mennyiségben. (: Sajnos nálunk még nem lehet ilyen pró köröm gyöngyöcskéket kapni. :/ Netről rendelni meg egyenlőre túl költséges nekem.

      Törlés
  5. Játék itt:
    http://marcsikincsesladikaja.blogspot.com/2012/04/pentek-13-nyeremenyjatek.html

    KÉRLEK EMLÍTSD MEG, HOGY ÉN HÍVTALAK JÁTSZANI, MERT EGY EMBERKÉT VINNI KELL!:)

    VálaszTörlés
  6. Az ajándékod 9-én kedden útnak indult feléd, kérlek jelezd ha rendben megérkezett !!!!!!

    VálaszTörlés
  7. Schnappy, köszi,hogy szóltál! Jelentkeztem én is. (:

    Ildikó, köszönöm szépen! Írok, amint megkaptam! :)

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből