2017. július 21., péntek

Teszt & NOTD | BornPrettyStore Geometry BP-X17


Sziasztok!

A mai bejegyzésben ismét egy BornPrettyStore-tól tesztelésre kapott nyomdalemezt szeretnék nektek bemutatni, két manikűrrel együtt.





A szokásos csomagolással és kék védőfóliával érkezett. A minták nagyon tetszenek, szeretem a hasonló mintákat. Viszont annyira vékonyak, hogy csak nagy nehézségek árán tudtam felvenni a nyomdapárnára, és akkor sem mindig teljes mintát. Az átlátszó nyomdapárnával például hiába próbálkoztam, csak a taknyos nyomdapárnával tudtam viselhető manikűrt alkotni.

Szkennelve



Ahogy írtam, átlátszó nyomdapárnával nem tudtam jól felvenni a mintát, emiatt nem is tetszett a manikűr, egyik este megcsináltam, másik nap lemostam. :(
Használt lakkok, eszközök: Moyra No. 104, Moyra fehér fólianyomdalakk, BPS neon glitterek, BPS kávé színű holopor, BPS átlátszó nyomdapárna, BPS Geometry BP-X17 nyomdalemez.



Használt lakkok, termékek: Ingrid Cosmetics 244, Moyra No. 35, BornPrettyStore Geometry BP-X17.


A lenti manikűrt nagyon szerettem viselni, 5 napig is rajtam volt. Részletek az elkészítéséről és további fényképek az eredeti bejegyzésben, itt.



Born Pretty Store weboldalán még számos, nyomdalemez és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a BPS nyomdalemezeit?

Szép napot!
Bella

2 megjegyzés:

  1. Szuperek a manikűrök!! Sajnos ritkán nyomdázok már, de a BPS lemezek tényleg jók.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Nálam sajnos újabban a szabadkezes alkotások háttérbe szorultak a nyomdázás miatt. Az gyorsabban megy, mint kézzel rajzolni.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből