2017. április 6., csütörtök

Recept | Sárgarépás csirkeragu

Sziasztok!

Ma egy kissé gusztustalan (legalábbis anyukám szerint^^), de annál finomabb receptet szeretnék megosztani veletek, ami még valamikor februárban készült. A képek minőségéért előre is bocsánat, már sötétedett, mikor a kaja készült (akkor még elég korán sötétedett) - de a lényeg így is látszik rajta. :)
Maga az ötlet Ottis blogjáról származik, de én picit változtattam rajta.


Hozzávalók (kb 4-5 személy): 50 dkg csirkemell, 1  kisebb fej hagyma, 3-4 cikk fokhagyma, 4 szál sárgarépa, kevés olaj, kb 2 dl tejföl, só, bors, petrezselyemzöld, köretnek száraztészta - jelen esetben csigatészta.

Elkészítés:
1. Megpucoltam a zöldségeket és a csirkét, utóbbit fel is kockéztam.
2. Az apróra vágott hagymát és a megtört fokhagymát picit áthúztam forró olajon, erre jött a felkockázott csirke.
3. Míg a csirke készült, lereszeltem a répát.
4. A félig elkészült csirkére öntöttem a répát, néha belekavartam.
5. Mikor elkészült, pár kanál tejfölet kanalaztam bele, majd ízeséítettem a fűszerekkel.
6. Végül főtt tésztával tálaltam, ekkor került rá egy csipet szárított petrezselyem (mert akkor éppen nem volt itthon friss)


Pofonegyszerű és nagyon finom ez a kaja, csak ajánlani tudom!

Ti szeretitek a csirkét? Hát a sárgarépát?
Mi volt a mai ebéd?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből