2017. április 18., kedd

NOTD | Húsvéti manikűröm

Sziasztok!

Bár készítettem egy nyuszis manikűrt, nem azt viseltem húsvétkor. Ez a kereszténység legnagyobb ünnepe, így ilynekor szeretek elegánsabb manikűrt viselni a viccesebb helyett, ezért is esett a választásom egy menta csipkés-virágos manikűrre.


Az alap a Moyra No. 45 menta lakkja volt, a virághoz a menta lakkból és a Rimmel Sky High lakkból kevertem egy kicsit sötétebb menta színt, aztán fekete akrillal kontúroztam, csipkét rajzoltam, végül fehér akrillal a virágok belsejét pöttyöztem ki. Aztá jött a fedőlakk és kész is voltam.


Ez a legszínhűbb kép szerintem.^^


A jobb kezemen van egy kakukktojás is. Csak azután vettem észre, hogy már mindent elpakolam, ésúgy voltam már vele, hogy késő este nem szedek ecsetet, akrillt, vizet, törlőkendőt meg fedőlakkot elő, szóval végül így maradt. :)


Hogy telt a hosszú hétvégétek? Ti milyen manikűrt viseltetek az ünnepnapokon?

Szép napot,
Bella 
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből