2017. február 14., kedd

Teszt | BPS arabeszk mintás vizes matrica


Sziasztok!

A mai bejegyzésben egy olyan matricaívet szeretnék nektek bemutatni, melyen minkét mintát rögtön a szívembe zártam.

Ahogy az lenni szokott a vizes matricáknál, csini karton tokban van, melyet műanyag zacsi véd. Maga az ív még egy védőfóliát is kapott, amit én már az első használat előtt a teljes ívről le szoktam húzni, mert már többször megjártam, hogy rajta felejtettem, úgy viszont használhatatlan a matrica, mert hiba jön le a fehér részről, az átlátszó védőfólia miatt merev lesz és nem lehet szépen applikálni.







A matrica álátszó alapot kapott, ami a tegnapi zöld manikűrömön figyelhető jól meg, hiszen ennél a mai verziónál én is fehér alapot kentem fel.


Használt lakkok, eszközök: AVON Gel Finish Iceberg White, BPS arabeszk vizes matrica, BPS karácsony színei glitter-mix #051








A felső mintát egy másik manikűrön próbáltam ki, a teljes bejegyzésrt róla itt olvashatjátok.



Born Pretty Store weboldalán még számos, vizes matrica és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a vizes matricákat? Nektek megvan ez a minta?

Szép napot!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből