2017. február 14., kedd

Teszt | BPS arabeszk mintás vizes matrica


Sziasztok!

A mai bejegyzésben egy olyan matricaívet szeretnék nektek bemutatni, melyen minkét mintát rögtön a szívembe zártam.

Ahogy az lenni szokott a vizes matricáknál, csini karton tokban van, melyet műanyag zacsi véd. Maga az ív még egy védőfóliát is kapott, amit én már az első használat előtt a teljes ívről le szoktam húzni, mert már többször megjártam, hogy rajta felejtettem, úgy viszont használhatatlan a matrica, mert hiba jön le a fehér részről, az átlátszó védőfólia miatt merev lesz és nem lehet szépen applikálni.







A matrica álátszó alapot kapott, ami a tegnapi zöld manikűrömön figyelhető jól meg, hiszen ennél a mai verziónál én is fehér alapot kentem fel.


Használt lakkok, eszközök: AVON Gel Finish Iceberg White, BPS arabeszk vizes matrica, BPS karácsony színei glitter-mix #051








A felső mintát egy másik manikűrön próbáltam ki, a teljes bejegyzésrt róla itt olvashatjátok.



Born Pretty Store weboldalán még számos, vizes matrica és gyönyörűbbnél gyönyörűbb nail art csoda közül válogathattok. ;) Ha használjátok a VNX31 kuponkódot további 10% árkedvezményben részesültök!

Szeretitek a vizes matricákat? Nektek megvan ez a minta?

Szép napot!
Bella

4 megjegyzés:

  1. lehet h nem húzom le azt azt átlátszó fóliát és azért nem tudom felapplikálni rendesen? :O otthon azonnal ki kell majd próbálnom :D a manik nagyon szépek, bár ez a minta nem az én világom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valószínűnek tartom, hogy ez lehet a probléma. :)

      Törlés
  2. Hűha-hűha, nagyon jól kihasználható ez az ív, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Utólag én is nagyon örülök, hogy ezt kértem. Örülök, hogyneked is tetszik.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből