2016. november 20., vasárnap

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! & ManiCute | Őszi hangulat, levelek + Nagyvárosok


Sziasztok!

Az elmúlt hónapokban eléggé elmaradtam ezektől a kihívásoktól, és bár nem szívesen írom ezt, de valószínűleg így lesz ez a közeljövőben is. A most bemutatott manikűrök is régiek.


Még szeptember 8-án volt a Lakkozz! Fotózz! Posztolj! témája a Nagyvárosok, melyik ha jól emlékszem, Dorcy-tól származik. Én a manikűrt még otthon elkészítettem, de akkor nem volt időm posztolni, így jócskán megcsúszva, most mutatom meg nektek.


A többiek alkotása:


A következő manikűr egy több legyet egy csapásra manikűr. Nagyon hasonló témáink voltak a ManiCute (okt. 10. - őszi színek | nov. 8. - őszi levelek) és LFP-s (okt. 6. - őszi falevelek - Noémi | okt. 17. - őszi hangulat - Bella) lányokkal, így egy manikűrbe gyúrtam őket. Magát az ihletet Nikkii egyik tavalyi manikűrje adta.


Többiek alkotása:






Szép napot!
Bella

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a leveles! Hű de hosszú körmöd volt!! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Örülök, hogy tetszik! Közvetlenül azelőtt volt ilyen hosszú, hogy eljöttem volna Moldvába. Most már ha akarnám sem tudnám ekkorára megnöveszteni.

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből