2015. december 16., szerda

Teszt | Moyra Fabric Texture nyomdalemez

Sziasztok!

Ma a már említett három Moyra nyomdalemezem egy másik darabját szeretném nektek bemutatni. A Celebrationt már pár napja megmutattam nektek. Most a Fabric Texture névre hallgatón van a sor. Ezen a lemeze is találhatóak norvég minták, ezért gondoltam úgy, hogy most mutatom be, hátha van köztetek olyan, aki még be szeretné szerezni erre a szezonra.


 A lemezek karton védőcsomagolást kaptak. Én imádom azt benne, hogy (pl a BPS lemezekkel ellentétben) a csomagoláson lévő minta is a paletta egyik mintájának kinagyított változata, illetve az előlapon is fel van tüntetve, hogy melyik palettáról van szó.
Kicsúsztatva a lemezt a szokásos kék védőfólia fogadott. Ez szintén egy olyan lemez, amelyet az év bármely szakában elő lehet vetni, változatos mintákkal.
A paletta 9,5*14.5 cm-es.(Összehasonlító képet a MoYou, BPS és Moyra palettákkal, itt nézhetitek meg Mannánál.)
A minták amúgy viszonylag nagyok, 2*2.5 cm-esek.




Beszkennelve
 Lapra is nyomdáztam a Golden Rose Rich Color 11-esével. A két bal felső minta kivételével az összessel jól boldogultam.


Végül pedig mutatom a palettával készített manikűröket. Ugyanaz a manikűr készült el kétszer: egyszer nyomdázva, egyszer pedig a matrica technika felhasználásával.
Alapnak mindkét esetben az A-England St. George és Rose Bower lakkjait használtam, erre nyomdáztam a BPS fehér nyomdalakkjával.



A matricás megoldás egész jó lett, leszámítva azt a kis malőrt, hogy nem figyeltem oda, hogyan teszem fel a körmeimre, így a kisujjamon rombuszban, míg a mutató ujjamon négyzetben vannak a norvég virág (hópehely?) minták.

A középső ujjamon lévő apró hibáért a nyomdapárna a felelős, sajnos kissé defektes darabot kaptam. De erről majd részletesebben beszámolok majd a róla készült bejegyzésben. A matrica technikával a lakk a holó hatásából is veszített, illetve picit bolyhosabb is lett... vagy nem tudom, ezt hogy fogalmazzam érthetőbben meg, de szerintem a fenti képen, ahol a két manikűr egymás alatt látható, elég jól látszik a különbség.



Nem lett olyan rossz ez a manikűr, de azért van még hova fejlődnöm. ^^

A lemezt a Moyra webshopban is megtudjátok rendelni, itt 1490 Ft-ért. Valószínűleg fodrászkellékesnél is beszerezhető. Én az enyémet is ott vásároltam, 28 lejért.

Nektek megvan ez a lemez? Vélemény róla?

Kellemes estét!
Bella

8 megjegyzés:

  1. Nekem tetszik ez a lemez, gondolkodom még rajta... :) Szerintem a sima nyomdázásod jobban sikerült mint a decals-os.

    VálaszTörlés
  2. Jó ez a lemez, de már elég sok lemezem van, hasonló mintákkal, igaz, nem egy lemezen. (Jó sokszor leírtam, hogy lemez :)
    Csináltam én is nemrég piros-zöld manit, irtó jó színpárosítás :)
    Szerintem egyszerűbb és gyorsabb gyakorolni és simán nyomdázni. Legfeljebb lemosod, ha mégsem jó. Én sosem matricázok, csak ha többszínű manit készítek, nem vagyok időmilliomos.
    Rose Bowerre még nem használtam pulcsimintát, pedig milyen jó ötlet!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! Örülök, hogy tetszik a zöld-piros kombináció. Én is nagyon szeretem, bár talán valamivel jobban a fehér-zöld-pirosat. :)
      A matricázással nekem is az a bajom, hogy sok időt vesz fel. A nyomdázást még gyakorolni fogom.

      Törlés
  3. Én imádom, nagyon vágytam rá, tökéletes lesz karácsonyra. A minősége is szuper, a saját nyomdalakkjaival tökéletesen működik, az eddigi legjobb lemezem. (mÉG A mOYOU ÉS pETLA LEMEZEKNÉL IS KÖNNYEBB HASZNÁLNI.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy nálad is bevált. Tényleg tökéletes karácsonyra (is).

      Törlés
  4. Én is megvettem végül, meg mér három másik lemezt is :) Pont ezt a szarvasos mintát próbáltam ki róla. Aranyos lett, de csináltam már jobb manit is. Viszont olyan cukik a minták, így télen nagyon jól ki lehet használni szerintem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy te is beszerezted. :)

      Törlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből