2015. december 14., hétfő

December színei | Fehér

Sziasztok!

Robogunk tovább a December színei kihívással. Mostani fordulónk témájául a fehér szín szolgált. ismét nem bonyolítottam túl a dolgot, egyik kedvenc technikámat, a needle-marble technikát hívva segítségül.


Az alkotáshoz többnyire franken lakkokat használtam. Az egyedüli, ami nem saját kezűleg kutyult, az a kedvenc kis zöldem a Golden Rose Paris 239-es árnyalata.

Ez a mani nem lett rossz, de a tavalyi alkotásom sokkal jobban tetszik. Azt tavaly nagyon-nagyon szerettem hordani.

A többiek alkotása:

12 megjegyzés:

  1. Jó lett, tetszik ez a technika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gyorsan mutatós manit lehet vele készíteni.

      Törlés
  2. Szép lett a manikűröd, bár a tavalyi se volt kutya! :)
    Ez most a marble-minta és a színek miatt egy kicsivel jobban bejön a réginél. A fehér alaplakk pedig csodálatosan szép, régóta vágyom már olyan fehérre, ami nem hibajavítófehér, viszont jól fed. Ebben a színben lágyság van, nem ad éles kontrasztot a kézbőr színével, és jól engedi érvényesülni a mintát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik! A tökéletes fehéret még én is keresem. Ilyen kissé shimmereset. Ez is az, de ez még mindig túl fehér és kevéssé shimmer. Amúgy ezt én kevertem ki. A színe nagyon szép, de kissé sűrű és négy rétegre is szükség van olykor, hogy fedjen, lassan is szárad már. Emiatt inkább csak akkor szoktam használni, ha kihívásra készítek olyan manikűrt, amit tudom, hogy úgysem fogok viselni.

      Törlés
  3. Úgy látom, a színvilágot illetően sikerült együtt gondolkodnunk! :D Szép! ^.^

    VálaszTörlés
  4. Tetszenek nagyon a színek! A tavalyi nekem kicsit téliesebb hangulatú, de mindkettő szuper!

    VálaszTörlés

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből