2013. december 17., kedd

NOTD | Karácsonyi meglepetés

Aki régebb óta követi a blogot, tudja már rólam, hogy imádom a Tatty Teddy, vagy ha úgy jobban tetszik, a Me Too You macikat. Nekem is van sajátom, amit már bemutattam itt, a blogon, de sokáig a fejlécemben is helyet kapott egy-egy cuki mackó. Ennek megfelelően már nagyon régóta terveztem egy tattys manikűrt.
Most, mikor rátaláltam erre a manikűrre, eldőlt a dolog. Szerelem volt ez első pillantásra! A végén alig voltam képes lemosni a kis drágáimat. :)








Ugye milyen kis cukik? :3 Nem lehet őket nem szeretni. *.*


Használt lakkok:

Nézzétek meg a többiek csodálatos munkáit is:

"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből