2013. december 18., szerda

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! | 1. forduló: Advent - Összefoglaló



Sziasztok!

Sikeresen lezajlott az első Lakkozz! Fotózz! Posztolj! Köszönöm minden résztvevőnek! :) Remélem, mindenkinek nagy örömöt szerzek azzal, ha elárulom, hogy lesz következő forduló is, de a következő házigazda nevével még várjunk a bejegyzés végéig. ;)



Addig is nézzük az elkészült manikűröket, melyek témája az Advent volt.

1. Manna gyönyörű gyertyás manikűrt hozott, az adventi koszorú lapján. Mivel a posztolás idejében Advent 2. hetében jártunk, értelemszerűen Manna is két gyertyát gyújtott meg a saját kis koszorúján. Nagyszerű ötlet volt! :)


2. Thimmyke is maradt a fenyőágak-gyertyák megoldásnál, melyet karácsonyfagömbökkel dobott fel. Nekem nagyon tetszik a végeredmény. :)

3. Noémi is gyertyákat alkotott, a kisujját és a nagyot pedig arany lakkal dobta fel. Ötletes. :)

4. Mazsolánál inkább a karácsonyi színek, a piros és a zöld volt a domináló, de azért egy gyertya helyet kapott nála is. :)

5.  Mesy arany alapon díszített manikűröket, nekem nagyon tetszik a végeredmény! :)

6. Detty lampionsort festett a körmeire. Nagyon jó ötletnek tartom, már én is tervezgetem nagyon rég óta, de azt hiszem, leghamarabb már csak jövő decemberre, ha elkészül. ^^ Mindenesetre Detty-nek minden elismerésem, nagyon jó lett a végeredmény.

7. Naomi Sz. az egyik kedvenc manikűrömet készítette el a mostani fordulóban. Ő az advent színét, a lilát vette alapul és egy gyönyörű absztrakt-francia manikűrt sikerült készítenie.

8. Juditot a fehér-piros karácsonyi corn candy édességek inspirálták. meg tudom érteni, már én is merítettem pársor belőlük az ihletet. :)

9. Judit, a Lakkalandok blogról igazán meglepett, mikor "köröm kommandó"-nak titulálta ezt az új kezdeményezést. Soha nem gondoltam volna erre a szókombinációra. :D De visszakanyarodva kicsit, Judit is eltért a szokásostól, nekem nagyon tetszik az ő manikűrje is, a szegfűszeg igazán feldobja. :)

10. Liza is gyertyákat készített, nála már mind a négy gyertya meg lett gyújtva. Valaki nagyon várja már a Szentestét. :)

11. És végül, bemutatnám a saját alkotásomat is, mely a karácsony piros-fehér zöld, és az advent lila színével játszadozott, s melynek köszönhetően egy új technikát is kipróbáltam. :)

Még egyszer köszönöm mindenkinek a részvételt! Remélem, a következő fordulóban is legalább ennyien részt veszünk majd! :) S ha már a következő fordulóról van szó, ideje elárulnom az új házigazda személyét is, akinek ezennel át is nyújtom a virtuális stafétát, aki nem más, mint 

Thimmyke, a 
Thimmyke Lakkuckója blogról

Én már tudom, hogy mi lesz a téma, de nem árulom el, úgyhogy az új témáért és a 2. forduló részleteiért figyeljétek Thimmyke blogját! ;)

Szép napot lányok!
Bella
"Ha alkotsz, akkor nem leszel átlagos. Nem számít, hogy mit, műtárgyat vagy egy pár zoknit. Csak újat alkotni, ennyi az egész, és az te vagy a nagyvilágban. Nézheted, hallhatod, vagy olvasva vagy érezve, de elárul valamit rólad, így több leszel másoknál. " P.S. I love you c. filmből